Wpis z mikrobloga

Mam abonament w t-mobile i nagle do faktury doliczyli mi 30 zł za Ubezpieczenie na życie (owszem otrzymałem miesiac temu telefon z jakas smieszną rozmową) ale się nie zgodziłem na nic, nie otrzymałem żadnego maila z zawarciem umowy ani umowy listem nic takiego, konsultant t-mobile wywalone podał numer do jakiejś firmy do której cieżko sie dodzwonić, czy ktoś miał podobną sytuacje ? i wie jak tego gówna sie pozbyc z rachunku w szybki sposób ? Nie chodzi mi juz o te marne 30 zloty ale nie mam zamiaru płacić za jakiegoś bubla co miesiac 30 ziko bez przesady

t-mobile w sumie se rozłożyło ręce i nie poczuwają się że to ich wina że mi doliczają 3 dychy więcej (tłumacząc się że jest podpięte pod ich fakture jakbym płacił google pay ? XD ? albo netflixa miał podpiętego ? )
#tmobile
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@m-------w: odpalasz Worda, piszesz swoje dane w lewym rogu, datę dzisiejszą w prawym. List adresujesz na T-Mobile Polska S.A. 
ul. Marynarska 12,
02-674 Warszawa, tytułujesz reklamacja. Szanowni Państwo, z dniem (data godzina polaczenia) wykonaliście ze mną połączenie nagrywane w którym zaoferowaliście Państwo usługę ubezpieczenia. Połączenie odebrałem i zgodnie z obowiązującym prawem dokonałem potwierdzenia swoich danych. Usługa ubezpieczenia została mi przez telemarketera przedstawiona lecz nie wyraziłem zgody na jej akceptację. Jednak
  • Odpowiedz
@Rasteris

Pismo do URE


Sugerujesz opowi wysłać pismo do Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie ubezpieczenia na fakturze firmy telekomunikacyjnej? xDDD
  • Odpowiedz