Wpis z mikrobloga

A samą listę modów to chyba podkradłeś od Scott Manleya


@programista_abc2: Nope, jest to lista tworzona przeze mnie od kiedy tylko zacząłem poważnie modować. Trafiają na nią tylko najlepsze pluginsy ;)

Co do MJa i FARa, był patch który czynił te 2 pluginy w pełni kompatybilne, nie jest jednak zaktualizowany do najnowszego MJ.


pierwszy mod jaki zainstalowałem to był NovaPunch :)

  • Odpowiedz
@programista_abc2: Deadly Reentry sam pewnie niedługo zainstaluję (póki co czekam na 0.24), B9 jest jeszcze nie zaktualizowane pod 0.23 co mnie irytowało. A FAR jest boski i go nie można usuwać.

Aha, jedna kwestia dotycząca FARa. Od kiedy go zainstalowałem latałem tylko samolotami, do rakiet potrzeba jakiegoś moda na na osłony ładunku (payload fairing). Np. Procedural Fairing (w KW chyba też są).

@vervurax: post skierowany również do ciebie
  • Odpowiedz
@krl_krl: FAR zmienia fizykę z dziwnej na dziwną w inny sposób ;-) Gdyby ograniczyli się jedynie do liczenia oporów powietrze byłoby ok ale przez te ich kombinowanie z fizyką np. są problemy z MechJebem. Niektórym to nie przeszkadza ale mnie w pewnym momencie znudziło wchodzenie na orbitę po raz enty i lubię pomóc sobie własnie MechJebem.
  • Odpowiedz
@programista_abc2: A próbowałeś w MJ ustawić żeby używał stockowego SASa? Trzeba by też pokombinować z ustawieniem gravity turn bo ten, którego nauczyli się ludzie grając w ksp ma zastosowanie tylko w ksp.
  • Odpowiedz