Wpis z mikrobloga

@NiepotrafieAngielskiego: Mów co chcesz, ale reklama jest naprawdę dobra. NaTemat będzie pisało, na Sadisticu się pojawi i innych Wiochach, ludzie wejdą, żeby się z żenady na antenie pośmiać, a tu się okaże, że fajna muzyka leci, a świadomość marki w umysłach pozostanie. Wtedy już znacznie łatwiej wypromować jakieś interesujące i ambitne audycje, jeśli się takowe pojawią.
@safian: Nieważne, jak głupio to brzmi, ale właśnie tak to działa. Znacznie łatwiej wypromować markę, o której ktokolwiek słyszał, nawet w negatywnym kontekście, aniżeli markę, która jest obca dla odbiorcy. Zobacz, jak sprawni marketingowcy wpadki firm obracają w żart, robią heheszki i kontrolowane prowokacje, a potem to już w większości złe emocje idą w zapomnienie. Generalnie, afera WykopFM to jedna z lepszych rzeczy, jakie się radiu mogły przydarzyć, jeśli autorzy myślą
NaTemat będzie pisało, na Sadisticu się pojawi i innych Wiochach, ludzie wejdą, żeby się z żenady na antenie pośmiać,


@Serail: a na końcu ZAiKS się dowie i będzie klops :< nie przesadzałbym z tym reklamowaniem. z reszta to nie moja działalność więc nie powinienem się interesować :P