Wpis z mikrobloga

#warthunder Crew locki to jest taki kur** rak. Dwa razy zrespiłem się chiefem, kilka fragów wpadło po czym padłem. Został nasz jeden czołg to dobra nie ma sensu się respić. Wychodzę do garażu a tam #!$%@? crew lock na 4 minuty XD
  • 7
@Morty1337: No to krótka ta gierka była. Crew lock jest na 8 minut i jest nadawany od razu w momencie, gdy dołączasz do bitwy. Jedyne, co go ściąga, to śmierć z ręki drugiego gracza i koniec bitwy (jeżeli nastąpi wcześniej, niż po 8 minutach).
@MatPL1122: Jeżeli ktoś w Ciebie wleciał, ale Cię nie trafił, to po prostu zaliczało Ci kraksę, która crewlocka nie usuwa. :P

Nawet eksplozja od wybuchu amunicji innego czołgu jest tak traktowana.

Ja tego nie projektowałem ()
@Morty1337: Ogólnie topka to dziwny twór. Air też mapki takie, że w zasadzie z jednego lotniska możesz wystrzelić rakietę na drugie.

Ktoś w Gaijin nie podumał, że pryncypia pola bitwy w nowoczesnych pojazdach nie mają absolutnie nic wspólnego nawet do tych z okresu wojny w wietnamie i wypadałoby stworzyć nowe mapy. Ale to za dużo kosztuje. Gracz ma tolerkę, izi. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Został nasz jeden czołg to dobra nie ma sensu się respić.


@Morty1337: Jeżeli jesteś ostatnim graczem w drużynie, to przecież bitwa się kończy zaraz po Twoim wyjściu, po automatycznym stwierdzeniu nieaktywności tej drużyny, i crewlocki znikają w chwili zakończenia bitwy.

Rypanie do siebie z respów, takie to piękne mapy na 9.0+


@Morty1337: Na wszystkich poprzednich BRach są przecież takie same, i tylko trochę mniej gówniane względem pojazdów z tych BR.