Kolejny dar, który nie jest dostępny w #hades , ale został po nim ślad - DefensiveRushTrait. Po skoku Zagreusa otacza na chwilę żółta, kulista tarcza, która zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogów.
finalna wersja to chyba to co daje krzepkosc (sturdy)
@piegu92: Nie do końca. Krzepkość (Sturdy) to taka błękitna otoczka wokół Zagreusa (patrz załączony obrazek). Jest ona powiązana m.in. z darem Wystrzałowy Sprint (Hyper Sprint). Od strony kodu prezentuje ją efekt o nazwie RushHyperArmor i zgodnie z nazwą zmniejsza ona obrażenia.
Natomiast DefensiveRushTrait (brak tłumaczeń dla daru w grze, w końcu nie można go normalnie zdobyć), to żółta otoczka powiązana z
@piegu92: Fajnie, że chociaż Ty jeden czytasz moje posty w tym tagu i dajesz plusika :D Przynajmniej mam ochotę od czasu do czasu opisać moje zabawy z grą.
@piegu92: Ja jestem kiepski w zręcznościowe gry, dlatego często patrzę w ich kod i próbuję sobie ułatwić jej przejście :D
Ja sie jaram dwojeczka
@piegu92: Ja mam za to ambitny plan na zrobienie edytora save'ów do #hades2. Ale zależy to od tego, na ile dwójka będzie podobna do jedynki od strony technicznej. Jeżeli nie będzie dużych różnic (podobne formaty plików, dużo konfiguracji
https://www.youtube.com/watch?v=_VgyYKR5Sk0
@piegu92: Nie do końca. Krzepkość (Sturdy) to taka błękitna otoczka wokół Zagreusa (patrz załączony obrazek). Jest ona powiązana m.in. z darem Wystrzałowy Sprint (Hyper Sprint). Od strony kodu prezentuje ją efekt o nazwie RushHyperArmor i zgodnie z nazwą zmniejsza ona obrażenia.
Natomiast DefensiveRushTrait (brak tłumaczeń dla daru w grze, w końcu nie można go normalnie zdobyć), to żółta otoczka powiązana z
A ciekawostki zawsze spoko.
@piegu92: Ja jestem kiepski w zręcznościowe gry, dlatego często patrzę w ich kod i próbuję sobie ułatwić jej przejście :D
@piegu92: Ja mam za to ambitny plan na zrobienie edytora save'ów do #hades2. Ale zależy to od tego, na ile dwójka będzie podobna do jedynki od strony technicznej. Jeżeli nie będzie dużych różnic (podobne formaty plików, dużo konfiguracji