Wpis z mikrobloga

Mireczki, kupiłem dzisiaj sobie pada na
#microsoftstore zapłaciłem, wszystko pięknie, transakcja dotpay poszła pomyślnie, kasa ściągnięta z konta, za pół godziny mail, że z uwagi na błąd w ich systemie musieli anulować i że mogę ponowić. W takim razie ja myk na stronę Microsoftu ponowiłem płatność i znowu to samo, to znowu myk na stronę MS i okazało się, że po żadnym z zamówień nie ma śladu w historii. W takim razie szukam kontaktu z jakaś infolinią i to jak ciężko tam cokolwiek znaleźć to jakiś dramat. Ostatecznie udało mi się znaleźć numer, ale w tych godzinach już nie pracują. Generalnie nie polecam. Miał ktoś podobne historie z nimi, udało sie uzyskać zwrot?
  • 1
@Tmlp: update - teraz magicznie jeden z padów pojawił się w zamówieniach, co najgorsze nie mam opcji anulowania, więc jest szansa że przyjdą mi dwa pady ...