Wpis z mikrobloga

Witam może ktoś z was odpowie mi na to pytanie, bo przez każdy środek komunikacji ciężko jest się czegokolwiek dowiedzieć. Złożyłem zamówienie na internet przez stronę internetową vectry. Jednak zapomniałem zaakceptować zgody żeby dostać zniżkę -10zł, oraz nie usunąłem hbo max na pół roku. Po telefonie na infolinię dowiedziałem się, że muszę złożyć nowe zamówienie, aby wprowadzić wyżej wymienione zmiany. Ale zapomniałem dopytać czy muszę w jakiś sposób anulować poprzednie zamówienie. Niestety od chwili gdy chce się tego dowiedzieć, nagle każdy potrzebuje numeru umowy i innych dupereli, gdzie jedyne co mam to potwierdzenie zamówienia na mailu.
#vectra
  • 3
  • Odpowiedz
@Shazio78: pamiętam jak podpisywałem umowę z Vectrą to miałem podobną akcję i telefon na infolinię wystarczył żeby anulować zamówienie. Może trafiłeś na niekumatego konsultanta a tacy w Vectrze się zdarzają
  • Odpowiedz