Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@OsraneMajtyXD: 1 lipca dostałem maila, a w nim m.in. "Około dwa miesiące temu informowaliśmy o planowanym połączeniu podmiotów Revolut Payments UAB z Revolut Bank UAB." Karty nowej ci nie wysyłali? Bo mi przez tę migrację anulowali kartę, która była ważna jeszcze rok i wysłali nową.
  • Odpowiedz
@OsraneMajtyXD: U mnie i paru innych znajomych to samo, nie wiadomo co jest powodem, support łamaną angielszczyzną przesłał mi link do instrukcji zasilenia konta ( ͡° ͜ʖ ͡°) i do tego jak wyświetlić nasz iban. Po 5x pisania i tłumaczenia że to nie działa, że PL IBAN po prostu zniknął/został zastąpiony Litewskim, skierowali do supportu technicznego, albo to błąd techniczny trwający jakoś od czwartku / piątku, albo
  • Odpowiedz
@kilo_wody_pod_stopa: w tym mailu było napisane, że IBAN pozostaje bez zmian czyli nadal powinien być dostępny PL. Przed weekendem było ok..

Your account number that you had with Revolut Payments UAB (also called an IBAN) remains the same. You can use your current account to make payments and hold funds as you normally would.
  • Odpowiedz
@blanko: w apce się nie wyświetla, ale działa, dziś otrzymałam normalnie przelewy, jeśli nie masz nigdzie go zapisanego można go znaleźć w pobranym wyciągu. Pytanie tylko dlaczego poznikały z apki, support milczy od 3 dni i nie liczyła bym na szybką odpowiedź.
  • Odpowiedz