Wpis z mikrobloga

#freenow jest jakieś upośledzone. Dziś zamówiłem przejazd za 18.50zl. później mi kazało zapłacić 20.50. niby 2 Ziko różnicy ale napisałem czemu drożej i mnie przeprosili i dali voucher na 20zl na kolejny przejazd. Zaraz po tym wyczaiłem, że jestem daunem i więcej policzyło za przejazd bo miałem ustawiony napiwek dla kierowcy 10%. Pisze to Freenow jeszcze raz przez apke od nowa bo nie ma nigdzie zapisanej historii reklamacji że mogą mi ten voucher zablokować bo to ja nie wyczaiłem i moja wina i przepraszam za zamieszanie a oni znowu mi wysłali voucher na 20zl.

Kurde jak ja mam im oddać te vouchery? Ja nie chcę mieć później problemów ze wyludzam. Z drugiej strony to też jakiś upośledzony system że od strzała automat daje voucher i żaden człowiek tego nie sprawdza.

Olalibyscie temat czy próbowali byście zadzwonić czy wysłać maila i wyjaśnić? Jak coś to nawet nie użyje tych voucherów bo mają ważność miesiąc. Nie to że nie będę jeździł, ale nie chcę mieć lipy.

Na dobrą sprawę to można sobie tak nabić tych voucherów a później iść siedzieć xD

#kiciochpyta #uber #bolt
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@QUANTUM-DICK: nie używaj ich, albo właśnie użyj i wydaj więcej.
Akurat ostatnio mają spoko podejście do klienta ale to raczej efekt chvjowego PRu..

A no i nie wiem czy nabijesz tak, bo ja zgłaszałem coś kilka razy, nie mogłem wymienić punktów a jak już mogłem to ich nie miałem. Dostałem voucher za któraś wiadomością.
  • Odpowiedz