Wpis z mikrobloga

Cześć! Mam pytanie i może ktoś będzie w stanie mi pomoc, bo nie wiem jak mam ten przypadek potraktować. Po pierwsze zamówiłam 18.06 na stronie internetowej produkt, otrzymałam go 22.06 ale okazało się, że jest uszkodzony, więc napisałam do sprzedawcy mejla wraz ze zdjęciami uszkodzeń i sprzedawca napisał, że mam odesłać wadliwy produkt i wyśle mi nowy. Tak więc 23.06 odesłałam ten produkt, a dopiero 6.07 (po upomnieniu się mailowo) został mi wysłany nowy produkt. Odebrałam go dzisiaj (08.07) i mam teraz pytanie, czy jakbym chciała odstąpić od umowy tzn zwrócić towar bez podawania przyczyny to ten termin 14 dni liczę od odbioru nowego produktu, czyli dzisiaj czy od pierwotnego odbioru zamówienia, czyli 22.06? Nie wiem jak traktować to, bo pierwszy raz miałam taki przypadek, że towar przyszedł uszkodzony a po wymianie jednak i tak nie spełnił moich oczekiwań i chciałabym go zwrócić ale nie wiem czy mam jeszcze możliwość.
#zakupy #zwrot
  • 1