Wpis z mikrobloga

@chianski: RB o tak był szybszy w ten weekend niestety, więc wiele nie stracił. 7 punktów może.
Z plusów to w sumie zapowiada się ciekawa walka o WDC i WCC, która i tak zakończy się zwycięstwem Leclerca i Ferrari ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Madessi: @chianski: Myślicie, że RBR też odkręca silnik?

Pociąg #tifosi to już nawet nie jest hypertrain tylko jakiś międzygalaktyczny, ale ciekawe jaki potencjał kryją jedni i drudzy. Ostatnio sporo chwalili Ferrari - czyżby karmią ich ego? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Aiden7: Ferrari ma w rezerwie tyle mocy, że W12 Lewisa z Brazylii byłby przy tym czerwonym bydlaku wolną taczką. Oczywiście nie można puścić tego od razu, bez testów wytrzymałościowych, ale o przewagę silnika Scuderii się nie obawiam.

A RBR tez pewnie powoli odkręca silnik, ale maja mniej zapasu. To będzie ciekawy sezon.
  • Odpowiedz
@chianski: Kluczowe pytanie to wytrzymałość silnika, więc zobaczymy, który będzie bardziej podatny. Dlatego bardziej pytanie powinno brzmieć - myślicie, że kto ma przewagę potencjału. Ciekawe na ile koncepty są rozwojowe.. trzeba czekać. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@chianski: jakieś legite źródło o mocy silnika? To że jest to mocny silnik, to wiadomo od dawna, ale czy jest najmocniejszy? Chciałbym aby tak było.
Bardziej niż odkręcanie mocy silnika, myślę że wynik mistrzostwa będzie zależał od tego jak RB czy Ferrari będzie wyglądało na danych torach. Jeddah było RB, Australia Ferrari, Imola RB... Tak to może wyglądać w tym sezonie. W Australii RB nie radziły sobie z oponami, a na
  • Odpowiedz