Wpis z mikrobloga

Zakupiłem dwa dyski twarde do NAS w EUroRtvAgd. Jeden przyszedł w pudełku, ładnie opakowany a drugi owinięty 2 warstwami folii bąbelkowej i wrzucony jak ciuch z Vinted - w foliopak. Oczywiście byłem pewien na 99% ze dysk nie przeżył takiego transportu i po włożeniu do NAS tak tez się okazało. Tego samego dnia złożyłem reklamacje z tytułu rekojmi- duża poważna firma - pewnie formalność.

Reklamacja zgłoszona kilka godzin od dostawy i odpowiedz z euro.

Dysk został uszkodzony podczas użytkowania - podsumowując - przesłaliśmy panu uszkodzony dysk i to pana wina.

Zakup na fv na JDG wiec brak wsparcia Rzecznika Konsumentów.

Próby odwołania się od tej decyzji odrzucone.

Prawie 500 zł w studzienkę.
Pobierz rzubercrazy - Zakupiłem dwa dyski twarde do NAS w EUroRtvAgd. Jeden przyszedł w pudeł...
źródło: comment_1640771804lKjjgcZrBQlUBEtdpy6fv3.jpg
  • 9
@rzubercrazy jako firma, spróbuj uderzyć bezpośrednio do producenta.
2 dyski kupione na firmę nie przetrwały wysyłki z Moreli, Morele na nieJDG się wypieło. Na szczęśćie Segate wymienił i wysłał zapakowane porządnie.

*w innym przypadku przy JDG w Morelach mogłem zwrócić dysk(nowy, nie otwierany) i zamówić inny.