Wpis z mikrobloga

Hej, czy w takiej konfiguracji sprzętowej, będę w stanie odpalić SteamVR i pykać w cokolwiek? Jestem nowy w VR i nie wiem jak bardzo wymagający jest ten świat, czy trzeba kupować RTX 3080 czy też wystarczy szrot, na którym odpalam w sumie każdą grę xD
Ryzen 3200G, GTX 1060 6GB, 16 GB RAM DDR4 3200 MHz

Bo już próbowałem odpalić przez AirLink (po kablu) i wydaje mi się, że mam coś źle skonfigurowane.
Włączyłem fallout 4 VR i gra uruchomiła się na wysokich ustawieniach i chodziła płynnie, ale miałem wrażenie, że jak się szybko obracam to widzę na krawędziach ekranu czarne krawędzie tak jakby nie nadążało odświeżanie. Plus czasami gdy podchodziłem blisko obiektów to jakby się tekstury gubiły.

Następnie spróbowałem No Man's sky i tam miałem w menu z 5 FPSów i do tego dziwne artefakty, rwanie tekstur itp. (na monitorze wyglądało wszystko okej, ruszałem głową to w oculusie lagi były a na monitorze brak)

Czy ktoś się spotkał z takimi błędami?

#oculus #quest2 #oculusquest2 #vr
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Xennonek: Ja mam 1070 i daje radę w Alyxie, Beat Saberze a nawet w Medal of Honor.
Pograjk na tym co masz w co się da a co się nie da wgraj oficjalnie kupując lub mniej oficjalnie ;) na headset i poczekaj aż graficzne spadną cenowo wtedy kupujesz za 2000zł nówkę 3070 lub używkę 3080 i odpalasz wszystko :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Xennonek: No Man's Sky to najbardziej wymagająca gra jeżeli chodzi o VR. Bez mocniejszego sprzętu lepiej nie będzie. A ogólnie to na średnich ustawieniach większość gier stricte VR ogarniasz.
  • Odpowiedz
@Xennonek: Bierz pod uwagę że quest to prawie rozdzielczość 4k a do tego dochodzi kompresja video więc 1060 tego nie pociągnie. Nie potrzeba 3080, ale 1080 to takie minimum. Poza tym ważny jest też kabel, ale zamiast kupować kabel to lepiej dorzucić stówkę, kupić lepszejszy router i grać jak ludź bez druta.
  • Odpowiedz
  • 0