Wpis z mikrobloga

@Blackhorn:
Nie tylko kampania, ale zwykłe misje kiedyś też były dużo bardziej przejrzyste.
Misje progresywne to było to. Prosty temat, "zrób 100k dmg a dostaniesz nagrode"
A dzisiaj jakieś zbieranie kuponów i żetonów, które są potrzebne do spełnienia warunków innych misji w których w sumie nie wiadomo co jest nagrodą ale dostaje się za nie inne żertony XD
  • Odpowiedz
@Blackhorn: W ogóle nie rozumiem tej tabletyzacji interfejsu gry. Wielkie przyciski i suwaki, pola wyboru na pół ekranu, pełnoekranowe interfejsy przez co można mieć otwartą tylko jedną rzecz a wcześniej można było mieć kilka okienek. Żeby to chociaż miało jakiś cel, ale nie ma bo ta gra nie jest pod ekrany dotykowe.
  • Odpowiedz
@Thunderlane: tzn gdyby to byla nowa gra ze starym interfejsem jak ibyl to bysmy sie pewnie wszyscy zesrali ze gowno, ale ta gra ma 11 lat i wiekszosc osob ktore graja dobrze znaja stary interfejs i dlatego taki im/nam pasowal

Tym bardziej ze pamietaja jak szybko sie na nim operowalo w porownaniu do tego co teraz jest
  • Odpowiedz