Wpis z mikrobloga

#gry #dishonored #dishonored2

#!$%@?, fabułę i dalogi w Dishonored 2 to pisali #!$%@? stażyści czy jak, bo się tego gówna nie da słuchać/czytać. Nawet Stephen L. Russell brzmi jak by go dosłowni zmusili do czytania na głos tego badziewia. Dziwne bo pamiętam że jedynka była znośnie napisana a Prey wręcz całkiem całkiem a tu takie kwiatki w dwójce. Dobrze że gameplay chociaż jest dalej super bo #!$%@? mać, mam ochotę to wyłączyć w #!$%@? jak tylko ktokolwiek w tej grze otworzy mordę.
  • 4
@Mientki_Pal_Azji: Tutaj się nie wypowiem bo jestem dopiero w drugiej misji dwójki. Do tej pory gameplay jest identyczny jak w jedynce (czyli bardzo wporzo). Zaskoczył mnie tylko kosmicznie niski poziom fabuły, dialogów i voiceactingu. Nie żeby Arkane Studio kiedykolwiek #!$%@? system poziomem pisarskim, ale póki co to Dishonored 2 robi wrażenie jak by to Bethesda pisała czyli gorzej to już tylko gry Bioware.