Aktywne Wpisy
![ProstyHuop](https://wykop.pl/cdn/c0834752/6a90ef6df0738bb5d90feefc4f1ec2140b581e23492c166e03c0803c94aa8d5b,q60.png)
ProstyHuop +27
#przegryw koledzy pisze chyba ostatni post na tym tagu bo się na nim nie odnajduje. Okazuje się ogułem że każdy tutaj ma jakiś kolegów na jakimś discordzie i se gadają (do tego wychodzi że są grupy huopskie podzielone i są wojny) a do tego wyszło że znają huopy tego scatmana a ja nie znam a do tego jeszcze wszystkiego każdy zaczął pisać że ja gej ja gej a ja nie
![Fishwater](https://wykop.pl/cdn/c0834752/b4a84a296c805e68c0e876c6578f263481f1aff5199c6c06d46dab8bea07327d,q60.jpg)
Fishwater +117
Zwalilem sobie po 15 dniach przerwy
mam taki szmelc na handel: przepustnica, listwa wtryskowa z wtryskami x2 (raz zamawiałem same wtryski i dostałem razem z listwą, a raz zamawiałem samą listwę i dostałem razem z wtryskami) i sterownik bez immo, do tego dołożyć kolektor dolotowy o numerze 036129711FD i można przerobić vagowskie 1.4 16v o kodzie bby na wersję 100-konną, a wbrew pozorom wzrost z 75 na 100 koni robi robotę
trzeba to tylko poczyścić, poskładać i zaadaptować przepustnicę i ma jeździć
oprócz tego mam masę części do ibizy 6l, zdjęcie w komentarzu
#motoryzacja #samochody #handlujzwykopem
źródło: comment_1624278786CZRIsnyPU9sVKTZMbZGZ69.jpg
Pobierz@Pangia: warto fhui xD
– kolektor dolotowy z 1.4 bky, wymienny z bby według mojej wiedzy
– przepustnica z 1.4 bky, czysta jak matka boska
– klapka od schowka pod kierownicą
– halogeny przód, bez kabli, dostałem razem ze zderzakiem a przekładałem ledy więc halogeny mi zostały nieużyte
– kratki zderzaka przedniego dolne, wsio całe i gotowe
źródło: comment_1624278927uS0oSSZzY9HjGOltAEZH2y.jpg
Pobierz@ogarnijsiesynek: i tak i nie, nie bo raczej mało kto modzi wolnossące 1.4, ale jak ktoś wiąże się z autem na dłuższy czas to ludzie coś tam motają, ogólnie wbrew pozorom można naprawdę sporo zrobić
w bca to wychodzi że należałoby zrobić to samo co u mnie w bky, przepustnica z kolektorem, adaptacja i ma chodzić
ogólnie na początku trochę mogą falować obroty na biegu jałowym ale u mnie to dość szybko minęło, od złożenia zrobiłem jakieś 200 km także jest tak jak bozia przykazała
Komentarz usunięty przez autora
Daj numery wtrysków może se do gti odkupie jak są takie same
sterownik teoretycznie powinien działać bez żadnego strojenia bo cały szmelc (wtryski, sondy etc.) powinny bez problemu dać się nim obsłużyć, kwestia tylko tego żeby sparować je z licznikiem ale skoro immo jest wyłączone
wałki nie robią znaczącej różnicy, te z mocniejszej wersji robią tylko taką zmianę że moment przesuwa się z 3800 na 4400 rpm więc realnie gorzej się jeździ jeśli nie ciśniesz auta do końca, a mało kto raczej tak jeździ, zresztą nie ma potrzeby ich zmiany bo na jednych i na drugich auto chodzi normalnie
Tak jak mówiłem przerabiałem ten temat i wiem że to najzwyczajniej nie ma sensu. Przejechałem 2k km tak i się poddałem, i zrobiłem swapa na 1.6. EGR podpiąłeś, czy zaślepiłeś? Jak chcesz w to brnąć dalej, kolektor od polo 1.6 gti jest jeszcze lepszy do tego.
ponoć dużo lepszy efekt jest jak się wstawi wydechowy z ww. polo (albo z 1.4 ahq bo jest identyczny) ale znalazłem tylko jedną sztukę na jakimś niemieckim szrocie, niedawno też gdzieś wyskoczyło kilka sztuk ale uznałem że siedmiu stów za to jednak nie dam, może kiedyś jak auto będzie mniej jeździło i będzie se mogło stać nie wiadomo ile czasu na warsztacie to się w takie coś pobawię
dolotowy zaś ma jakieś specyficzne zwężki przez co lepiej idzie na wysokich obrotach a tego aż tak bardzo nie potrzebuję, poza tym jest metalowy a ten z 1.4 bbz jest plastikowy więc nie trzeba się przejmować nadmiarem ciepła
egr zostawiłem, nie sprawiał mi kłopotów póki co, zresztą przepustnica jest czyściutka więc przy moim stylu jazdy najwidoczniej nie robi zbytniego syfu, kolektor też wygląda dość znośnie