Wpis z mikrobloga

nie ma ktoś ochoty na tzw. lepienie w gównie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mam taki szmelc na handel: przepustnica, listwa wtryskowa z wtryskami x2 (raz zamawiałem same wtryski i dostałem razem z listwą, a raz zamawiałem samą listwę i dostałem razem z wtryskami) i sterownik bez immo, do tego dołożyć kolektor dolotowy o numerze 036129711FD i można przerobić vagowskie 1.4 16v o kodzie bby na wersję 100-konną, a wbrew pozorom wzrost z 75 na 100 koni robi robotę
trzeba to tylko poczyścić, poskładać i zaadaptować przepustnicę i ma jeździć

oprócz tego mam masę części do ibizy 6l, zdjęcie w komentarzu
#motoryzacja #samochody #handlujzwykopem
Pangia - nie ma ktoś ochoty na tzw. lepienie w gównie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mam taki szmelc n...

źródło: comment_1624278786CZRIsnyPU9sVKTZMbZGZ69.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
– poduszka powietrzna przód x2, niewystrzelone ale z tego co pamiętam to mają kostki poucinane więc wartość złomu raczej
– kolektor dolotowy z 1.4 bky, wymienny z bby według mojej wiedzy
– przepustnica z 1.4 bky, czysta jak matka boska
– klapka od schowka pod kierownicą
– halogeny przód, bez kabli, dostałem razem ze zderzakiem a przekładałem ledy więc halogeny mi zostały nieużyte
– kratki zderzaka przedniego dolne, wsio całe i gotowe
Pangia - – poduszka powietrzna przód x2, niewystrzelone ale z tego co pamiętam to maj...

źródło: comment_1624278927uS0oSSZzY9HjGOltAEZH2y.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Czarna_ksiazka: ostatnio u siebie przełożyłem tylko sam kolektor i przepustnicę, różnica naprawdę odczuwalna choć wiadomo że to nadal nie jest sportowe auto, ale w porównaniu do tego co było to mocno się odmulił
@ogarnijsiesynek: i tak i nie, nie bo raczej mało kto modzi wolnossące 1.4, ale jak ktoś wiąże się z autem na dłuższy czas to ludzie coś tam motają, ogólnie wbrew pozorom można naprawdę sporo zrobić
  • Odpowiedz
@Eternit_z_azbestu: moim głównym kompedium wiedzy był ten temat na forum golfa, a chronologicznie patrząc to wcześniej był ten i ten
w bca to wychodzi że należałoby zrobić to samo co u mnie w bky, przepustnica z kolektorem, adaptacja i ma chodzić
ogólnie na początku trochę mogą falować obroty na biegu jałowym ale u mnie to dość szybko minęło, od złożenia zrobiłem jakieś 200 km także jest tak jak bozia przykazała
  • Odpowiedz
@TrocheSmieszne: na pewno jeden komplet był z 1.4 bud, według etki to wtryski miałyby numery 036906031AG a listwa 036133320C ale na 100% to ci zaraz napiszę bo muszę zejść i się upewnić że tak jest w rzeczywistości
sterownik teoretycznie powinien działać bez żadnego strojenia bo cały szmelc (wtryski, sondy etc.) powinny bez problemu dać się nim obsłużyć, kwestia tylko tego żeby sparować je z licznikiem ale skoro immo jest wyłączone
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Eternit_z_azbestu: Fajnie by było jakby ktoś jeszcze pokazał tu wykres na tą moc, która pojawia się prawie pod samą odciną, więc sumarycznie albo piłujesz golfa ostro albo samochód chodzi wręcz gorzej bo nikt nie podejmie się wystrojenia tego XD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pangia: przerabiałem niestety ten temat na swoim aucie i wiem że to nie ma sensu, chyba że ktoś się bawi w jakieś KJS i musi mieć małą pojemność. Na seryjnym sterowniku w poprzedniej generacji 1.4 masz odcinke przy 5600 albo 5700, gdzie moc pojawia się realnie w okolicach 4k. Bez sterownika z 101 gdzie odcinka jest wyżej nie ma to sensu. Z sterownikiem również - wałki w tych silnikach są
  • Odpowiedz
@TrocheSmieszne: na 5800 jest odcinka, na sterowniku z bbz jest na 6000 także różnica jest minimalna
wałki nie robią znaczącej różnicy, te z mocniejszej wersji robią tylko taką zmianę że moment przesuwa się z 3800 na 4400 rpm więc realnie gorzej się jeździ jeśli nie ciśniesz auta do końca, a mało kto raczej tak jeździ, zresztą nie ma potrzeby ich zmiany bo na jednych i na drugich auto chodzi normalnie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pangia: odblokowałem.
Tak jak mówiłem przerabiałem ten temat i wiem że to najzwyczajniej nie ma sensu. Przejechałem 2k km tak i się poddałem, i zrobiłem swapa na 1.6. EGR podpiąłeś, czy zaślepiłeś? Jak chcesz w to brnąć dalej, kolektor od polo 1.6 gti jest jeszcze lepszy do tego.
  • Odpowiedz
@TrocheSmieszne: szukałem, w zasadzie był nieosiągalny więc poprzestałem na tym co mam
ponoć dużo lepszy efekt jest jak się wstawi wydechowy z ww. polo (albo z 1.4 ahq bo jest identyczny) ale znalazłem tylko jedną sztukę na jakimś niemieckim szrocie, niedawno też gdzieś wyskoczyło kilka sztuk ale uznałem że siedmiu stów za to jednak nie dam, może kiedyś jak auto będzie mniej jeździło i będzie se mogło stać nie wiadomo ile czasu na warsztacie to się w takie coś pobawię
dolotowy zaś ma jakieś specyficzne zwężki przez co lepiej idzie na wysokich obrotach a tego aż tak bardzo nie potrzebuję, poza tym jest metalowy a ten z 1.4 bbz jest plastikowy więc nie trzeba się przejmować nadmiarem ciepła
egr zostawiłem, nie sprawiał mi kłopotów póki co, zresztą przepustnica jest czyściutka więc przy moim stylu jazdy najwidoczniej nie robi zbytniego syfu, kolektor też wygląda dość znośnie

zrobiłem swapa
  • Odpowiedz