Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich tutaj obecnych, postanowiłem napisać tutaj z powodu dzisiejszego incydentu. Mam 17 lat i konto w @BankPekaoSA . Dzisiaj chciałem wpłacić sobie na konto bankowe 290 złotych poprzez użycie wpłatomatu. Włożyłem pieniądze po czym bankomat najwyraźniej stwierdził iż któryś z banknotów jest pognieciony i wyglądało na to że bankomat chce mi oddać pieniądze. Niestety po otworzeniu miejsca na włożenie banknotów znalazłem tam jedynie 20 złotych. Stwierdziłem że lepiej tego nie dotykać, miejsce kilka razy zamknęło się i otworzyło po czym bankomat wydał karteczkę o informacji awarii wpłatomatu i pisało by udać się do najbliższego punktu. Tak też zrobiłem, niestety nieletni nie może wykonać reklamacji więc wołałem mamuśkę. No dobra reklamacja napisana, ciekawi mnie tylko jaka jest szansa że zostanie uznana? Podczas liczenia banknotów coś musiało zniknąć. Jestem ciekaw czy podczas gdy ktoś inny będzie wpłacał pieniądze nie dorzuci mu tego co zaginęło mi. Miał ktoś może tutaj podobną, bądź taką samą sytuacje i jest w stanie napisać jak przebiegła reklamacja?
#pekao
  • 2
@M_Mateusz88: Powinno być ok, co jakiś czas wymieniają kasetki w bankomacie i sprawdzają czy się zgadza saldo.
Dodatkowo maszyna raczej mocno weryfikuje by nie wydać za dużo więc jest bardzo bardzo nikła szansa by te pieniądze zniknęły z kasetek. Ewentualnie tylko trochę to potrwa ale zwrócą.
@M_Mateusz88: Mateuszu, tutaj nie będziemy w stanie zweryfikować Twojej reklamacji, ale zapewniamy, że kwestie blokad środków, w tym przypadku związanych z awarią urządzenia traktowane są priorytetowo. Jeżeli chciałbyś sprawdzić status swojej reklamacji, skontaktuj się z naszą infolinią. :) Mamy nadzieję, że sprawa zostanie pomyślnie rozwiązana!