Wpis z mikrobloga

Czy wśród polskich developerów jest jakiś konkurs kto wyda mniej na alfa/beta testy i wyda bardziej zbugowaną grę?

Po wczorajszym wkurzeniu się na nerf, rano zacząłem farmić i ulepszać itemki pod bulid który i tak został najlepszy z dostępnych. Na początek -2 levele do robienie ekspedycji, wpadało srebro, czasem złoto i w końcu udało się po południu nabić itemki. Czułem, że wracam do gry ;d
Wieczór miałem zajęty innymi sprawami. Już w sumie nocą wracam do domu i odpalam steama - o aktualizacja - coś podobno naprawili. Fajnie - taki #!$%@?. Dołączam na moment do jednego znajomego ale robi zawartość co mnie nie interesuje. No spoko, inni też grają - doąłcze do nich. Postać się spawnuje goła, po 1 sekundzie crash i mówię na discordzie - #!$%@?, #!$%@?ło mi itemki :D. Ktoś mnie pociesza, że może się nie wczytały na postać. No niestety zostałem goły :D
#!$%@?, ludzie - już w demie które wyszło miesiąc temu i robiło za pseudo beta testy problem występował. W DEMIE przywracali ludziom itemki. Przez ten czas tego gówna nie naprawili, ludziom dalej kasują się itemy a przywrócenie może kiedyś będzie, nie koniecznie z takimi do końca itemami jak straciłeś :D Zresztą już to robili, zapomnieli jak :D (te :D to poważnie już moja reakcja bo jak inaczej mogę reagować)
#!$%@?, rozumiem, że chcą zatrzymać ludzi na dłużej, ale kasowanie itemków to już przesada. Wiem, że mam lepszy item drop ale wydropienie czegoś sensownego i upgrade tego to jednak sporo czasu a granie na poziomie co pozwala na "lepszy start" też nie jest łatwe :D. Nie wiem, może tego builidu tak nienawidzą, że jak robisz coś nie po ich myuśli to masz #!$%@?. Albo nerf, albo budzisz się bez itemków.
Niech zrobią road mapę w co mam pakować punkty, jakie itemki używać i film instruktażowy też by się przydał :D
Przy cyberpunku chociaż sprawiali wrażenie, że się przejmują (oczywiście chodzi o inne studio). Tutaj będzie kiedy bedzie. Teraz pewnie siedzą w mieszkaniach i czekają na wyniki beta testów zamiast ogarniać sprawę :D
Przywracanie itemków kiedyś w przyszłości, #!$%@?, czy oni czytają co piszą? Przecież jeśli nie zrobią tego do niedzieli to jeśli nie rzucę gry w #!$%@? to wieczorem będę miał lepsze i jakieś wyzwanie - ale akurat mogę sobie pozwolić na ostre granie w ten weekend. Jeśli grasz typowo casualowo to pojechali cię bez wazeliny. Ale typowe tym mniej grasz tym ostrzej cię ruchają :D Pewnie nawet nie dostaniesz #!$%@? przepraszam bo to twoja wina, że grałeś nie po ich myśli :D
BTW
Osobiście zwróciłbym itemki ze statmi +1, które można używać (w jakiś sposób zrekonpensowałoby to stracony czas, ulatwilo progres o ten jeden level) ale to pewnie zbyt trudne czy niewykonalne :D
#outriders #gry
  • 4
  • Odpowiedz
@b1zz: pewnie efekt januszerki w zarządzaniu, przez co osoby decyzyjne nie dopuszczają myśli, by testerzy mieli cokolwiek do powiedzenia. A już na pewno nie "naszym zdaniem to gówno nie jest gotowe, reopen, niech devowie to naprawią".
No i zapewne nie angażuje się testerów do "testowania dokumentacji/koncepcji" tylko waterfall, gdy na poprawę #!$%@? założeń ciut przypóźno.
  • Odpowiedz
@uhu8: o założeniach też można sporo popisać, ale nawet jak są dobre to nieprzetestowane. Jest np. skalowanie dmg jak doąłczasz do jakiegoś słabszego znajomego. Spoko bo zkaładasz, że ludzie będą grali ze znajomymi. Fajnie, bo nie zabijasz mobów samą swoją obecnością - nie da się za bardzo spushować komuś gry jak np w diablo i typowo grasz w grę a nie pktoś pięknie stoi. Wszystko się #!$%@? bo możesz dotrzeć do
  • Odpowiedz
@b1zz: nie jestem jakoś bardzo doświadczonym graczem ... ćwierć wieku dorosłego życia nie bardzo daje mi na to czas. Ale ostatnio patrzę, jak mój młody gra sobie (w opluwanego przez rzesze) fortnite i muszę powiedzieć, że podoba mi się tam kilka założeń by gra była dobra i dla noobów i dla grających kilka lat.
Uniknięto pułapek typu "pay to win", "gracze z dużym stażem tak napakowani, że noobowie zniechęcają się po
  • Odpowiedz