Wpis z mikrobloga

bot hubert odpisuje na reklamacje, napisałem że nie da się w tamtym formularzu opisać problemu ani załączyć screenów a on tą samą formułkę wkleił że tylko przez formularz w ogóle nie odnosząc się do tego że formularz nie ma opcji których wymagają by rozpatrzyć reklamacje, to mu odpisałem że proszę nie odpisywać jak bot i że jestem zmuszony zgłosić chargeback to on szybko odpisał "Spokojnie, proszę czekać na rozpatrzenie reklamacji." xD To fajna reklamacja bez opisu i załączników
#famemma
  • 2
@yenxtriss: zgłosiłeś chargeback czy czekasz co zrobią? ja już zgłosiłem 7 marca reklamacje w wymaganym formularzu, tyle że bez sensu czekać na odpowiedź skoro nie da się opisać reklamacji i załączyć screenów. No chyba że będą sprawdzać co ktoś napisał w https://help.famemma.tv/hc/pl/requests i tylko te uwzględniać które opisały w innym miejscu, że będą uwzględniać tylko nachalnym