Wpis z mikrobloga

#neuropa #bekazpisu #bekazprawakow

Pytanko do koleżanek i kolegów.

Jeśli chodzi o lewicę i tych którzy są bardzo na lewo, trochę na lewo lub w centrum ale wychyleni lekko w lewo... Co jest wg. was granicą absurdu jeśli chodzi o typowo lewicowe pomysły. Chodzi mi np. o sprawy takie jak nowe zaimki w krajach anglojęzycznych, obwinianie z automatu białych mężczyzn za wszelakie niepowodzenia, sex change w wieku dziecięcym i tym podobne sprawy które są przedstawiane raczej jako kontrowersja. Co jest dla was granicą którą przekraczając myślicie sobie: "Dobra kurde, to trochę przesada" ?
  • 17
@Erk700: Wg mnie to jest absurd, ale mnie nie rusza, chociaż jestem programistą :) Nie boli mnie to w żaden sposób raczej a jak komuś ma to pomóc to niech i tak będzie. Tak jak ze słowem "Murzyn". Można się kłócić że słowo to istniało od stuleci itp itd, ale nie zmienia to faktu że przykre jest to dla tych których określa.. .Więc czemu by po prostu nie zrezygnować skoro to
@Varin: Rzecz w tym, że tam nie ma żadnej ściany nieprzekraczalnej.
To co dziś uznaje się za abstrakt, czyli np. rezygnowanie z płci w dokumentach tożsamości, za lat kilka będzie absolutną normą, a lewica pójdzie jeszcze dalej i za tzw. "misgenderyzm" będzie karać ograniczeniem wolności.
Na lewej stronie nie ma granicy nieprzekraczalnej.
Zawsze znajdzie się środowisko, które przesunie granicę jeszcze dalej.
@Varin: Po pierwsze takie słowa nie miały na celu nikogo obrazić. Wyobraź sobie, że nagle słowo "if" jest rasistowskie, a po miesiącu słowo "else", po drugie: zmiany kosztują, chyba, że czas programistów jest darmowy.