Wpis z mikrobloga

Zakupiłem laptopa w RTV EURO AGD online i odebrałem w dniu 05.01.2021. 11.01.2021 złożyłem reklamacje przez ich stronę internetową ponieważ matryca zaczęła wariować. 13.01.2021 został odebrany przez pracownika magazynu. Dzisiaj tj. 27.01.2021 otrzymałem wiadomość , że wady nie stwierdzono i chcą odesłać go z powrotem. Zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem, że nie chce zepsutego laptopa i żądam zwrotu gotówki. Czy w tym wypadku czas (14 dni ) na zwrot został wydłużony o okres, w którym sprzęt przebywał na diagnozie?
#pytanie #pytaniedoeksperta #komputer
  • 7
@venomek jak laptop wróci spróbuj się skontaktować bezpośrednio z serwisem na stronie HP, najlepiej nagraj filmik przedstawiający usterkę czy coś żeby mieć dowód co się dzieje. Z tego co widzę mają opcje wirtualnego agenta, może uda się rozwiązać problem zdalnie. Jak to nie pomoże, to zgłoś reklamację w sklepie, ale z tytułu rękojmi, opisując, że wada występuje od początku zakupu i też prześlij im te filmiki uwieczniające usterkę. Ciężko powiedzieć co jest