Wpis z mikrobloga

@orange_polska
Jak porozmawiać z żywą osobą w Orange w celu wyjaśnienia problemu? Doładowałem wczoraj dzieciakowi telefon na 40PLN (doladowania.orange.pl), środki zeszły z mojego rachunku bankowego, lecz nie zasiliły konta. Czat na stronie łączy mnie jedynie ze Waszą "sztuczną inteligencją", ta kazała się połączyć z infolinią, gdzie odebrał "Max - sztuczna inteligencja", która nie może połączyć mnie z odpowiednim działem, bo nie wie o co mi chodzi i zadaje kolejne nieprowadzące do niczego pytania. Jak go zbluzgałem i się rozłączyłem, to oddzwonił "Max - sztuczna inteligencja" by uzyskać informacje, co mi się podobało w rozmowie, a co nie ( _)

Jezu, kto Wam to wdrożył? Taką sztuczną inteligencję, to ja już miałem w liceum w 2000 roku, nazywała się Kasia i też potrafiła nic nie rozumieć.()

#orange
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@magicznyfred: jak mnie to wkurza! Nie tylko Orange, większość dużych firm tak traktuje klienta. Ostatnio próbowałem rozmawiać z Tauronem. 30 min: melodia, nagrana klauzula rodo i zaczynamy chodzenie po labiryncie - czy jesteś naszym klientem? Tak/Nie/#!$%@?ć PIS. Czy jesteś firmą/klientem indywidualnym. Czy chodzi o gaz/prąd/chorą prostatę. Czy sprawa dotyczy: rachunku/faktury/przyłączenia/lotu w kosmos. Na końcu okazało się, że jednak trafiłem w ślepą uliczkę i teleportowało mnie na początek :D
@Waderra: Nie, ale tracąc mnóstwo czasu udało mi się przejść w końcu przez infolinie, tam dowiedziałem się, że płatności (na ich witrynie!) obsługuje zewnętrzy usługodawca i to z nim mam się kontaktować ( ͡° ͜ʖ ͡°). Więc zaczynam od początku rozmowę tylko z innym korpo...