Wpis z mikrobloga

#emag - stanowczo nie polecam

Serwis to iluzja a może to stan umysłu?

Po zakupie zgarka Xiaomi Amazfit Stratos w Emag pojawił się problem z przeciekaniem do środka wody zgłosiłem prblem z ładowaniem ponieważ w pewnym momencie przestał się włączać oraz bateria trzymała bardzo słabo do 10h w stanie zegarka bez żadnych funkcji sportowych.
Po próbie skorzystania z gwaracji z tytułu rejkomi serwis odpisał ładuje się, włącza się brak wody.
Próbowałem wyjaśnić że ja widzę na czujniku śladowe ilości wody po czym dostałem odpowiedź od serwisu że Użytkowanie musiało wykraczać poza klasę wodoszczelności zastosowaną w urządzeniu, za co odpowiedzialność ponosi klient. Dodam że zegarek użytkowany był tylko do biegania plus normalne czynności. Nigdy nie byłem w nim na basenie itp.
Co można zrobić dalej? Odpuścić? Na takiej podstawie serwis może odrzucić każdą próbę zgłoszenia wady. Jest to legalne?

Prośba o jakąś rade.