Wpis z mikrobloga

To, że #glovo to oszuści to juz widzę z innych wpisów, ale ich customer service to jakiś wielki żart. Zamawiam sobie pierwszy raz żarełko, bo dostałem maila z PizzaPortal, że od dziś to Glovo i mam kodzik ZNIZKA15 na pierwsze zamowienie. Głodek się odezwał, no to eMCe wjechał. Finalizacja zamówienia, pyk kodzik działa - 15zł. Nie chciało mi się apki pobierać, więc zamówienie złożone przez stronkę. Podaję numer karty, no i git cena nadal - 15zł. Klikam płać i coś mi tu nie gra. Kwota wyższa o 15 zł tak jakby kod nie zadziałał. No to lecimy support i tu się zaczyna imba na ostro.

Dowiaduje się od Pana Bartłomieja, że nie ma żadnych kodów na pierwsze zamówienie w Glovo i że następnym razem mam czytać regulamin. Ale jak to tak? Przecież na stronie https://pizzaportal.pl/ jest jak byk napisane na "PIERWSZE" zamówienie. No to wysyłam stronę do supportu. A koleś mi mówi, że PizzaPortal to nie Glovo i ironicznie zadaje mi pytanie: "To, że mozna u nas zamawiać z Mac Donald's oznacza, że oni są juz Glovo?" . Na pytanie dlaczego na finalizacji zamówienia widziałem kwotę pomniejszoną o 15 zł z kodu rabatowego ZNIZKA15 (z PizzaPortal): "To tylko podgląd zamówienia.". Wychodzi na to, że GLOVO ma nie tylko niekompetentny support, to jeszcze oszukują przy podglądzie zamówienia z ceną. W życiu nie miałem takiego cyrku z żadnym #ubereats #pysznepl czy #wolt. Pierwszy i ostatni raz.
  • 7
@l4mp4: na tym tagu powinna wisieć oczojebna belka z komunikatem, że w Glovo nie warto podpinać swoich kart.
@Norskee: dlaczego? Wystarczy użyć dotpay (tylko w apce) lub gotówki. Zrobiłem kilkadziesiąt zamówień w Glovo i zawsze było perfect. Jedyne zastrzeżenia jakie mogłem sporadycznie mieć, to do restauracji.
@bet730: co nie zmienia faktu, że koleś z supportu ma inne informacje niż jebutny napis przy kodzie rabatowym. Do tego z jego tekstu wnioskować można było, że PizzaPortal dla niego to restauracja taka jak Burger King czy MC ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@l4mp4: tak, masz rację. Oni cynicznie wykorzystują ludzi podpinających karty. Osobiście jedynie Uberowi ufam w kwestii podpięcia karty. Przesiądź się na apkę i leć dotpayem, wtedy nie mają jak Cię okantować. Na dodatek w apce czasami aktywują darmowe dostawy z automatu, tak jak obecnie z okazji rocznicy Glovo w Polsce.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@l4mp4: Ja jakiś czas temu miałem to samo, nie chcieli mi oddać pieniędzy to złożyłem reklamacje w banku chargeback i mi zwrócili pieniądze po dwóch dniach.

Glovo już podziękuję usunąłem konto i nie chce mieć z nimi nic wspólnego: tu mój wpis gdzie to opisywałem: https://www.wykop.pl/wpis/49732069/chcialem-zrobic-test-zamowienia-przez-glovo-ze-zni/

U mnie przyjęli inna argumentację, za to że założyłem w jednym czasie 2 czy 3 konta, bo na każdym nagle ten kod mi wygasał i