Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO: Chce złożyć reklamacje transakcji płatnicznej nie otrzymania uslugi . Nie dostałem zwrotu pieniędzy z lini lotniczej Ryanair po upływie 3 miesięcy od wykonania formularza zwrotu , 0 kontaktu z helpem na ich stronie . Mogę skorzystać w tej sytuacji z systemu chargeback jeśli lot się nie odbył , został odwołany i zadeklarowali się że pieniędze otrzymam w przeciągu 7 dni roboczych , a pod koniec Maja otrzymałem maila z voucherem na który się nie zgadzałem i nie skorzystałem z niego i dotychczas pieniędzy nie widać . Jeśli mam argumenty oraz dane w które będą pomocne w rozpatrzeniu sprawy , mogę zgłośić to w banku ?
  • 3
@xPosypekx: prosimy o zgłoszenie reklamacji z opisem sytuacji w iPKO (zakładka kontaktowa z ikoną koperty). Standardowo prosimy o dokumenty potwierdzające próbę wyjaśnienia sprawy z usługodawcą - możesz je nam przesłać na adres e-mail: informacje@pkobp.pl z podaniem numeru reklamacji.
@EkspertPKO Posiadam maila które dostawałem od Ryanair z treściami że mój formularz jest w kolejce do rozpatrzenia lecz nie mam wiadomości z konsultantem pomocy ponieważ nie dostałem kopii rozmowy , wystarczą wiadomości które dostawalem od nich na poczte ?