Wpis z mikrobloga

Zadzwoniłem do lokalu i anulowałem zamówienie #ubereats, może minutę po kliknięciu "Zamów" w aplikacji.
Po tygodniu widzę że pieniądze z konta mi pobrali, mimo że zlecenie jest anulowane. Szukam pomocy na oficjalnej stronie, ale nie ma takiego "problemu" w proponowanych. Co mi radzicie? Mieliście podobne sytuacje?
  • 9
@Pinkcow: eats@uber.com chyba ten, rozwalają mnie takie firemki typu uber eats, lime itp które oferują zero pomocy technicznej w razie problemów a jednak podpinasz tam swoją karte ;) jakby ci zjedli całą wypłate to na zwrot czejkałbyś 30dni, wszystko zgodnie z prawem. Strona zbudowana tak aby nie było kontaktu z nimi, wszystko zebrane w schematy postępowań i ewnetualnie jakieś tipy
@szajza231 jak masz fejsa spróbuj napisać do nich na czacie, może akurat Ci pomogą a będzie szybicej, jak nie to email i bardziej oficjalna forma po PL, zdaje mi się, że skoro oferują usługi na terenie PL to komunikują się też w języku polskim
@darkfence: Właśnie tez tak myślałem Panie Kolego, przez ponad tydzień środki były „zablokowane” ale wczoraj po prostu je pobrali z konta. ¯\_(ツ)_/¯ Złożyłem zgłoszenie, napisali na @ ze je rozpatrzą i w 48h się skontaktują. Gdyby to było cheeseburger to w porządku ale zamówiłem obiad dla dwóch osób...