Wpis z mikrobloga

Potrzebuję pomocy w złożeniu w miarę wydajnego komputera , głównie do gier do kwoty 3600zł , jako że nie znam się na tym , nie chcę kupić gotowca no. z allegro bo wiem że nie zawsze jest to dobra opcja. Widziałem że sklep morele.net lub xkom oferuje coś takiego jak złożenie komputera na konkretnych , wybranych podzespołach . Czy ktoś może pomóc, doradzić co warto zakupić? Znalazłem z przed roku film z YT z takim komputerem https://www.x-kom.pl/lista/btn7gtxe1 , co myślicie?

#komputery #morelenet #xkom #gry #informatyka
  • 15
  • Odpowiedz
Ryzena 2700


@nowywinternetach: dzięki za odpowiedz , jaką kartę możesz polecić w rozsądnej kwocie ? Muszę i tak skorzystać z firmy która składa komputery z podzespołów bo sam tego raczej nie ogarnę , więc morele.net czy xkom ? a może coś innego możecie polecić?
  • Odpowiedz
@335d: Osobiście wolę x-kom, ale tak naprawdę liczy się to gdzie znajdziesz taniej.

Weź najpierw złóż ten sam PC, ale z częściami, które podałem i podlicz cenę.

Czyli

Ryzen 2700 lub 3600 (3600 szybszy).
MSI B450 Plus Bazooka (jak będzie za droga zmieni się na V2, lub Mortar).
RAM 2x8 Crucial Ballistic 3000Mhz Cl15 lub CL16 3200Mhz.
Zasilacz starczy 550W, chyba, że zamierzasz kiedyś tam wcisnąć jakiegoś potwora typu 1080Ti czy
  • Odpowiedz
@nowywinternetach: dysk muszę kupić nowy , bo aktualnie komputer mam taki , który nadaje się tylko na śmietnik , obudowę też potrzebuje i monitor. Zostaje mi tylko myszka i klawiatura :P

Więc , dorzuciłem dysk Dysk SSD GoodRam IRDM GEN2 120GB SATA3 (IR-SSDPR-S25A-120)
zasilacz - Zasilacz SilentiumPC Vero L2 600W (SPC165)

kwota całkowita na morele to 2094 do tego potrzebuję obudowę i kartę graficzną no i monitor
  • Odpowiedz
@335d: Vero nie ma raczej certyfikatu silver ani gold. Poszukaj coś z tej półki. Tam proponowałem Supremo 550W, sam go używam, bardzo dobra opcja.

Jeśli na kartę zostaje ok 1600zł to tutaj jedyna dobra opcja to 5700 albo 5700XT, zależy co znajdziesz, oczywiście XT dużo lepszy.