Wpis z mikrobloga

#banggood
https://www.facebook.com/BanggoodPLN/posts/1238879316295773?__tn__=-R

Oświadczenie na temat przesyłek.

Przepraszamy za sytuację związaną z Waszymi zamówieniami a co za tym idzie z opóźnienie wysyłki. Spowodowane było to przez naszą firmę logistyczną coadjutant. W tym momencie zaprzestaliśmy współpracę z tą firmą logistyczną.

Jednakże, Twoje zamówienie, które zostało wcześniej wysłane, nadal będzie normalnie dostarczone.

W przeciągu w ciągu 3 dni, wyślemy na Twoje konto dodatkowe 500 punktów. Ponadto potwierdziliśmy w innej firmie logistycznej, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone najpóźniej do 25 sierpnia.

Jeśli całkowity czas oczekiwania wyniósł ponad 40 dni od daty zamówienia a data będzie powyżej dnia 25 sierpnia, niezależnie od tego, czy przesyłka została dostarczona, czy nie, z wyjątkiem produktów wysłanych wcześniej, zrekompensujemy Tobie 5% -10% wartości zamówienia na Twoim koncie BGPAY do koniec sierpnia.


O najczęściej zadawanych pytaniach na temat BGPAY znajduje się następujący link:

https://www.banggood.com/Search_hl69_at927

Uwaga: Jeśli po 25 sierpnia nadal nie otrzymasz zamówienia, skontaktuj się z nami, bezwarunkowo zwrócimy całkowitą kwotę płatności, twoim oryginalnym sposobem płatności.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym problemem i liczymy na wyrozumiałość.


Z poważaniem,

Zespół Banggood
  • 9
@vikopru: jesli 25 sierpnia minie 40 dni od wysyłki zamówienia to prosisz o 5-10% wartości zamówienia (nawet jak wcześniej dojdzie). Teraz jak zamówisz, to nie dostaniesz, bo wyślą już normalną metodą wysyłki