Wpis z mikrobloga

Mirki, co zrobić w takiej sytuacji?
Szukałem 2 lata temu oferty internet + telefon. Znalazłem #orange @orange_polska
Poszedłem do punktu stacjonarnego, okazało się, że istnieje możliwość neostrady w moim wynajmowanym mieszkaniu. Interesowała mnie jedna rzecz - wiedząc, że będę się przeprowadzał za parę miesięcy, zapytałem konsultanta czy w nowym adresie będzie możliwość kontynuowania usługi. Konsultant sprawdził i potwierdził, że tam również istnieje usługa.
Gdy się przeprowadziłem okazało się, że w danym miejscu usługa neostrady jest niedostępna. Napisałem reklamację, ale oczywiście nie została uznana a ja opłacałem ponad rok internet, którego nie mogę używać.No jakoś to przełknąłem

I teraz najlepsze, było blisko zakończenia umowy, otrzymałem telefon z konkurencji, w której miałem już internet czy chce również przenieść numer telefonu. Zgodziłem się, oni zajmują sie wszelkimi formalnościami jak przeniesienie numeru itp.

Więc ja w takim razie wybrałem się do punktu orange by wypowiedzieć umowę - w salonie konsultant informuje mnie, że przeniesienie numeru do konkurencji jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy. Ja dopytuje, internet również? Konsultant informuje mnie, że miałem jeden pakiet telefon telefon + internet i wszystko jest wypowiedziane.

Teraz otrzymuję nową fakturę z Orange... dzwonie o co chodzi - telefon jest wypowiedziany, a internet nie!!
Kolejny raz konsultanci wprowadzili mnie w błąd. Co robić? Orange naciąga mnie na kolejne płatności
#kiciochpyta
  • 1