Wpis z mikrobloga

@remi13: Sam fakt, że transakcja nie naliczyła się automatycznie oznacza, że nie zostały spełnione wszystkie warunki. Jeżeli po weryfikacji transakcji przez naszego partnera i sklep, jest ona odrzucana, to nie otrzymujemy za nią cashbacku, a co za tym idzie, nie otrzymuje go również użytkownik :(
@PlanetPlus:

Zastanówmy się.
Tu chodzi o grubszą kwotę.
Przygotowując się do takiej transakcji zwraca się szczególną uwagę na to czy warunki są spełnione. To nie jest moja pierwsza czy tam dziesiąta ale setna transakcja więc wiem jak to się robi.
A jednak cachback się nie pojawia na liście.
Gdyby chodziło o 5 zł to pewnie by przeszło, a nawet gdyby nie przeszło to nie robiłbym problemu (tak np. było w przypadku
@PlanetPlus: @remi13: NIe wygrasz. Miałem laptopa nieużywanego. Odpaliłem PP, przeszedłem na Amazon , dokonałem zakupu. Za dwa dni sytuacja analogiczna. Ten sam komputer, nieodpalany od wcześniejszego zakupu. Odpalam PP, przechodzę na Amazon kupuję.
Jeden Cashback się nalicza, drugi niestety nie.
Mają zarobione 300 pln ?
Do mnie tylko informacja że nie zaliczyło i tyle.
@remi13: Nie chcemy powtarzać tego po raz kolejny, ale niestety nie mamy wyjścia. Naliczanie transakcji odbywa się automatycznie i to, czy się pojawią na koncie zależy od ruchów użytkownika podczas składania zamówienia. Nie siedzi u nas, ani u partnera w biurze żaden pracownik i nie wybiera palcem transakcji, które mają się nie pojawić.

Nie wiemy skąd wziąłeś informację, że kolor wtyczki oznacza spełnienie wszystkich warunków, ale tak nie jest.

Rozumiemy Twoją
@PlanetPlus:
Wypłaciłem taką kwote nie dlatego że nie kozystałem z Waszego portalu ale właśnie dlatego że z niego kożystałem. Można łatwo wywnioskowac, że wiem jak to się robi. Rozumiem tez wasz tok myślenia - robmy co w naszej mocy aby zrobić dobrze Uzytkownikowi a on ma ciągle o coś pretensje.
Zauwazcie tylko, że nie robił bym szumu gdyby nie fakt, że NAPRAWDĘ robię zawsze wszystko według tych samych procedur więc tym
@Neneszo: Jeżeli transakcje są odrzucone, to nie mamy zarobionych 300 zł. Czy próbowałeś już wyjaśnić odrzucenie z nami na priv?


@PlanetPlus: Jeżeli transakcje nie są odrzucane tylko tak piszecie w reklamacji to my jako użytkownicy nie możemy tego zweryfikować ( )
@remi13: Nigdzie nie było informacji, że kolor wtyczki mówi o spełnionych wszystkich warunkach, ponieważ transakcja musi zostać zweryfikowana, aby móc to powiedzieć.

Co do kodów promocyjnych:

5.5. Cashback naliczany jest tylko za płatność dokonaną pieniędzmi rozumianymi jako gotówka/pieniądze w formie elektronicznej (za pomocą konta bankowego lub karty płatniczej). Cashback nie nalicza się od płatności, które zostały zrealizowane za pomocą punktów w tym punktów lojalnościowych, bonów prezentowych, voucherów lub kuponów. Dokonując zapłaty
Co do kodów promocyjnych:

5.5. Cashback naliczany jest tylko za płatność dokonaną pieniędzmi rozumianymi jako gotówka/pieniądze w formie elektronicznej (za pomocą konta bankowego lub karty płatniczej). Cashback nie nalicza się od płatności, które zostały zrealizowane za pomocą punktów w tym punktów lojalnościowych, bonów prezentowych, voucherów lub kuponów. Dokonując zapłaty za Ofertę z zamiarem otrzymania Cashback, Użytkownik może korzystać jedynie z kodów rabatowych/zniżek/bonów zamieszczonych w Serwisie. Korzystanie z kodów znalezionych poza Serwisem może
@remi13, taki jest regulamin. Sam właśnie przyznałeś, że użyłeś kodu rabatowego, który "może skutkować nieprzyznaniem Nagrody Cashback". W AliExpress jest wiele różnych kategorii kodów rabatowych, jedne są bezpośrednio od sklepu, inne od sprzedawców, a jeszcze inne od różnych portali i niestety nie wszystkie łączą się z Cashbackiem.
@PlanetPlus:

Czy próbowałeś już wyjaśnić odrzucenie z nami na priv?

Czy to coś da?
Opisałem dokładnie jak przebiegały obie transakcje. Nic nie zrobiłem inaczej. Dla mnie logicznym było że wszystko musi się udać. Jednak jak widać cashbacki przyznawane są wybiórczo ( a przynajmniej takie mam odczucie)