@ZespolmBanku To jest jakaś parodia nie dość, że wasza karta mi nie działa, do wspaniałej aplikacji mobilnej nie mogę się zalogować, to jeszcze na konsultanci gburowaci. Mireczki, jaki bank polecacie, który nie będzie tak świetny jak mBank? Myślałem o nest banku, ale kicha podobno.
@Char0n: jaki rodzaj transakcji kartą próbowałeś wykonać (płatność w internecie, wypłata gotówki z bankomatu, płatność w sklepie za zakupy)? Jaki system operacyjny (rodzaj i wersja) masz zainstalowany na swoim urządzeniu?
@ZespolmBanku wiem, że umożliwia, ale jak niby mam wypłacić z bankomatu, jak nie mogę sie nawet do niej zalogować, karta nie działa bo sie mikroczip podobno zepsuł.
@Char0n: polecamy w tej sytuacji zamówienie duplikatu tej karty. Możesz to zrobić podczas rozmowy z ekspertem online: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/ Napisz nam jeszcze coś więcej na temat aplikacji mobilnej. Czy po jej odinstalowaniu ponownie powiązałeś ją z kontem? Jaki komunikat otrzymujesz podczas próby zalogowania się do niej?
po reinstalacji mogę się tylko raz zalogować podczas wiązania z kontem, a jak sie wyloguje i chce zalogować to kicha, nie da sie, komunikatu nie ma żadnego
Mireczki, jaki bank polecacie, który nie będzie tak świetny jak mBank? Myślałem o nest banku, ale kicha podobno.
Jaki system operacyjny (rodzaj i wersja) masz zainstalowany na swoim urządzeniu?
Napisz nam jeszcze coś więcej na temat aplikacji mobilnej. Czy po jej odinstalowaniu ponownie powiązałeś ją z kontem? Jaki komunikat otrzymujesz podczas próby zalogowania się do niej?