Wpis z mikrobloga

#pokazkosmetyczke #depilator #uroda #remington

Hej. Chciałbym was przestrzec przed zakupem depilatora laserowego remington ipl6500. Zakupiłem taki swojemu #rozowypasek i pop paru użyciach odmawia współpracy. Nie było by w tym nic złego bo takie rzeczy się zdarzają ale kontakt z remingtonem jest tragiczny. Zero pomocy z ich strony a jak w końcu oddałem go do serwisu to pani "strzelała" nim w kartke żeby go zdiagnozować o_O Oczywiście później serwis mi go oddał i stwierdził że działa a ja zostałem ze stratą 700zł ;(
  • 7
  • Odpowiedz
Do roku rękojmia przysługuje ci bezwzględnie. Złóż to jeszcze jako rękojmie. Niech ci ładnie uzasadnią to czemu uważają, że działa prawidłowo a później rzecznik praw konsumenta i malutka ekspertyza osoby bezstronnej :) Na gwarancjach czy innych serwisach często zarzucają klientowi winę czy negują sprawę.

Generalnie za zgodą producenta możesz uzyskać nawet 2-letnią podstawę do rękojmi, ale po 12 miesiącach to ty musisz udowodnić im winę.
  • Odpowiedz
@Pawloujazd: Teoretycznie do sprzedawcy. Nie jestem w stanie się wypowiedzieć jako ekspert w tym wypadku. Najlepiej skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta i dowiedzieć o swoje prawa. Jeśli to zrobisz nie zapomnij poinformować mnie o tym bym mógł w przyszłości nieść wieść innym! :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Muszę trochę naprostować sprawę. Dalej drążyłem temat do remingtona i odezwali się do mnie. Po przesłaniu filmiku i opisie problemu zdecydowali się wymienić mi sprzęt na nowy. Teraz muszę im odesłać na ich koszt sprzęt i czekać na nowy
  • Odpowiedz