na wuj w to grać? to znaczy o czym w grze decyduje gracz? - jak patrzyłem na streamy to ustawienie na planszy się mało liczy, right? - nie kumam lvlowania herosów - za gold kupuje herosów i itemy? - gdzie tu jest taktyka? - gdzie tu jest strategia?
Jak duże są różnice w rozgrywce między tymi klonami?
@Duze_piwo: Odpowiem na przykładzie #dotaunderlords - Ustawienie pionków na planszy jest elementem bardzo istotnym. Raczej nie stawiasz jednostek atakujących na odległość na pierwszej linii walki etc. - 3 takie same pionki podnoszą poziom tego pionka. Maksymalny poziom pionka to 3. - Herosów/Pionki tak, itemy wybierasz po rundach neutralnych - co jakiś czas zamiast z innymi graczami (a właściwie ich mirrorem) walczysz z mobami i po zwyciężonej rundzie masz do wyboru przedmioty,
@Duze_piwo: -ustawienie na planszy liczy się, niektóre postacie dodają statystyki innym jeżeli są blisko np 1 kratkę obok. Do tego dochodzą umiejętności takie jak skok żeby atakować z tyłu. Logicznym też jest stawianie bohaterów walczących na zasięg z tyłu. -levelowanie bohaterów dzieje się przez łączenie trzech jednostek takiego samego poziomu. Lvl gracza wbijasz poprzez kupowanie exp podczas meczu + pasywny exp za walkę. - w underlords za gold kupuje sie herosów,
#autochess to fanowski projekt na bazie doty?
#dotaunderlords to klon od valve?
#teamfighttactics klon od rito, to wiem
na wuj w to grać? to znaczy o czym w grze decyduje gracz?
- jak patrzyłem na streamy to ustawienie na planszy się mało liczy, right?
- nie kumam lvlowania herosów
- za gold kupuje herosów i itemy?
- gdzie tu jest taktyka?
- gdzie tu jest strategia?
Jak duże są różnice w rozgrywce między tymi klonami?
- Ustawienie pionków na planszy jest elementem bardzo istotnym. Raczej nie stawiasz jednostek atakujących na odległość na pierwszej linii walki etc.
- 3 takie same pionki podnoszą poziom tego pionka. Maksymalny poziom pionka to 3.
- Herosów/Pionki tak, itemy wybierasz po rundach neutralnych - co jakiś czas zamiast z innymi graczami (a właściwie ich mirrorem) walczysz z mobami i po zwyciężonej rundzie masz do wyboru przedmioty,
-ustawienie na planszy liczy się, niektóre postacie dodają statystyki innym jeżeli są blisko np 1 kratkę obok. Do tego dochodzą umiejętności takie jak skok żeby atakować z tyłu. Logicznym też jest stawianie bohaterów walczących na zasięg z tyłu.
-levelowanie bohaterów dzieje się przez łączenie trzech jednostek takiego samego poziomu. Lvl gracza wbijasz poprzez kupowanie exp podczas meczu + pasywny exp za walkę.
- w underlords za gold kupuje sie herosów,