jest ktoś w #premiummobile ? Byłem w Egipcie i w ciągu całego pobytu miałem 2 nieodebane połączenia (dowód w formie screena z rejestru telefonu). W bilingu na stronie klienta widnieją 4 połączenia (nie jest napisane czy wychodzące czy przychodzące tylko w miejscu gdzie to powinno być napisane jest informacja coś tam kraje 3 świata czy coś takiego). Naliczono mi 32zł dodatkowo do rachunku.
Reklamacja? ✔️ Oczekiwanie 10 dni na odpowiedź? ✔️ Odpowiedź od "działu technicznego"? ✔️ Nic nie wniosła? ✔️ Oszukali mnie banda złodziei polskich decydentów? ✔️
Nie polecam wam tej sieci, chociażby też dlatego że próbuje przenieść się bezskutecznie z niej od grudnia. Będę bombardował ich reklamacjami aż do skutku.
@melatonin2803 ja jestem już dobre 3 lata około. Na początku gdy się rozwijali było wiele problemów. A to faktura nie przyszła a to coś tam. A to zapłacone a konto zablokowane itp.
@GamePL7: też planuje od nich uciec, nie wiem jak u ciebie ale mi nowy operator "powiedział" że nie mogę przenieść gdyż do końca umowy pozostało 120+ dni
Byłem w Egipcie i w ciągu całego pobytu miałem 2 nieodebane połączenia (dowód w formie screena z rejestru telefonu). W bilingu na stronie klienta widnieją 4 połączenia (nie jest napisane czy wychodzące czy przychodzące tylko w miejscu gdzie to powinno być napisane jest informacja coś tam kraje 3 świata czy coś takiego). Naliczono mi 32zł dodatkowo do rachunku.
Reklamacja? ✔️
Oczekiwanie 10 dni na odpowiedź? ✔️
Odpowiedź od "działu technicznego"? ✔️
Nic nie wniosła? ✔️
Oszukali mnie banda złodziei polskich decydentów? ✔️
Nie polecam wam tej sieci, chociażby też dlatego że próbuje przenieść się bezskutecznie z niej od grudnia. Będę bombardował ich reklamacjami aż do skutku.
(Może mają wykop @premiummobile )
Okres wypowiedzenia to miesiąc*