Wpis z mikrobloga

Przetestowałem #miimove na tyle dobrze, że aż przedstawiciel MiiMove do mnie zadzwonił z troską o moje bezpieczeństwo ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Jeżeli ktoś jeździ #traficar i chciałby w #trojmiasto przetestować konkurencję to już nie musi tego robić, ja mu powiem jak to wygląda!

Co miimove ma lepsze od traficara:
1. Wyższa klasa auta. Zdecydowanie da się to odczuć, astry są bardziej komfortowe, lepiej znoszą duże prędkości, są lepiej wyciszone, mają lepsze wyposażenie, większe silniki.
2. Otwieranie auta z poziomu telefonu bez zabawy z kartą, możliwość natychmiastowego zgłaszania usterek i problemów.
3. Automat? Ciężko ocenić, sam automat nie przypadł mi do gustu, czuć zmianę biegów, no, ale to jednak automat.

Co miimove ma gorsze od traficara:
1. Za mało aut. Dalej - traficar wygrywa dostępnością, przecież nie będę szedł 20 minut, żeby przejechać się trasę 15minutową.
2. Obsługa - póki co traficar pokazał mi wiele razy, że w razie wszelkich problemów mi pomoże. Łatwo złapać ich nawet tutaj na wykopie. Są sprawdzeni - nie miałem jeszcze żadnej stłuczki, nawet ryski, ale wiem, że w razie gdybym miał, mogę na nich polegać. Przynajmniej tak mi się wydaje. Ciekawe jak będzie z miimove? Póki co zadzwonili, żebym tak szybko nie jeździł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
.
.
.
.
Cóż, traficar ma problem. MiiMove to groźny konkurent, który gdyby dokupił drugie tyle aut - mógłby naprawdę zamieszać i przejąć rynek. Aktualnie mam obie apki i po prostu korzystam z tego co bliżej.
.
.
.
.
Przetestowaliście już nowe samochody?
gzres - Przetestowałem #miimove na tyle dobrze, że aż przedstawiciel MiiMove do mnie ...

źródło: comment_2JPY9SMfXJAVqulOg1wrxvqKuzLVrDMF.jpg

Pobierz
  • 11
Wyższa klasa auta. Zdecydowanie da się to odczuć, astry są bardziej komfortowe, lepiej znoszą duże prędkości, są lepiej wyciszone, mają lepsze wyposażenie, większe silniki.


@gzres: opisujesz to jakbyś jechał tym gdzieś dalej niż 15 minutowy trip xD
Cóż, traficar ma problem. MiiMove to groźny konkurent, który gdyby dokupił drugie tyle aut - mógłby naprawdę zamieszać i przejąć rynek. Aktualnie mam obie apki i po prostu korzystam z tego co bliżej.


@gzres: i chyba do tego powinno się zmierzać - wydaje mi się, że obecnie konkurencja odbywać się będzie na płaszczyźnie dostępności usługi niż komfortu floty. Używamy tego co jest najbliżej, bo liczy się czas.

Ja mam w Warszawie
@gumpa_bobi: samo sprawdzanie, która usługa jest najbliżej zajmuje już sporo czasu... Czekam aż będą aplikacje, które umożliwiają z poziomu jednej sprawdzić lokalizacje wszystkich pojazdów i wypożyczyć dowolny pojazd bez uruchamiania innych i zakładania tam kont.
@gzres: sam przymierzałem się do większego porównania, ale zbieram dane. #miimove kilka razy, #traficar 400km. Nie są to jakieś wielkie ilości w porównianiu z devami, któzy codziennie tym jeżdżą na Łużycką czy do Olivia. Ale jestem jednym z tych ludzi, którzy oceniają detale (chciałem kupować Mini, to wytknąłem na jeździe próbnej, że podświelenie LED jest nierówne - mina sprzedawcy bezcenna wymieszana z "no debil no"). Mii znów przegrywa po dzisiaj, gdy
@nowik: apkę do #blinkee #traficar #panek pisał znajomy, więc da się. Druga część - rejestracja - imo niemożliwa. Studenciak miałby podpisać z wszystkimi umowę o przekazywanie danych? RODO? By za darmo przekazać do CS? Bo nikt mu nie zapłaci. Za dużo. Dlatego też nie mamy jednej apki do wszystkich taxi i uberów. Papierologia wygrywa.
PS. z tego miejsca chcę przekazać złotego ch* w d* dla PANEK CAR SHARING, który obiecał być