Wpis z mikrobloga

Cześć,
zacznę od tego, że kompletnie nie znam się na sprzęcie komputerowym, a chciałbym kupić sobie komputer stacjonarny. Mam już dosyć laptopów i tego, że przy lekkim wysileniu mają 400 stopni. Mam budżet do 5k. Nie musi to być komputer za 5k, może równie dobrze to być komputer za 3k. Znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/oferta/gaming-i7-32gb-hdd2tb-ssd480-gtx1060-6gb-w10h-7668792915 Czy w ogóle jest sens kupować takie cudo, czy lepiej kupić coś nowego? Jeśli nowego to pytanie co?
Komputera używam do pracy i lubię sobie czasem w coś zagrać. Mam nadzieję, że pomożecie. Z góry dzięki.
#pcmasterrace
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kre1t: IMHO lepiej kupic cos innego....
grafika nVidia 1060 (z 6 GB RAMu), z 6-rdzeniowym RYZENEM, na pokloadzie, oraz dyskiem SSD (plus standardowy HDD, jako magazyn), i tak z 16GB RAMu (powinno stykac),
  • Odpowiedz
@kre1t: Zestaw który wrzuciłeś nie jest wart nawet połowy tej ceny, wszystko oparte na przestarzałych podzespołach (jawne naciąganie na kasę nieświadomych). Zestawy z linku @CzeXD są nawet spoko. Niedawno któryś z mirków wrzucał też swoją stronę generującą gotowe zestawy - https://envybits.com/builder/select , również działa ok. Przede wszystkim napisz pod co chcesz złożyć pc (gry/praca/inne).
  • Odpowiedz
@budruC: Głównie praca + czasem gry. Ale to nie najnowsze gry tylko raczej starsze tytuły. Z drugiej strony nie chcę kupować szrota, bo syn dorasta i pewnie zacznie niedługo marudzić. Ewentualnie mogę coś dorzucić jeśli ma to sens. Kolejna właśnie rzecz, to ile kasy trzeba wydać, żeby ten komputer podziałał dłuższy czas. Druga rzeczy, to czy taki komputer można modyfikować w późniejszym czasie. Nie wiem na przykład wymienić kartę graficzną
  • Odpowiedz