Wpis z mikrobloga

Potrzebuję porady. Nie mam doświadczenia w pisaniu BDD i dopiero zaczynam przygodę i wiem, że długa droga przede mną. Mam do napisania w Gherkinie TC, który będzie w przyszłości zautomatyzowany. Problem polega na tym, że nie jest to klikanie tylko w appce ale też muszę zmodyfikować URL, który dokonuje zmian w DB. Jednak do rzeczy, mam problem jak zdefiniować zmienną w URL, czy w ogóle można zdefiniować tą zmienną w Gherkinie, np na samym początku, bo będę potrzebować dwóch zmiennych i
W scenario poprzedzającym ingerencję w URL wygląda to tak, ze poprzez wyszukiwarkę w appce dostaje jakiś orderid, ktory muszę zapamiętać, wiec w tym scenario pisze dla wykonujacego test - step żeby zapisac sobie ten order id i zaczynam uzywać zmiennej , później musze wykonac to samo, czyli wyszukać drugie zamówienie i tez dostaję orderid i też każe go zapisac uzytkownikowi jako zmienną
Następny Scenario to własnie wyjscie z appki i wklejenie URL do przeglądarki i dokonanie zmian w tym URL poprzez dopisanie na samym końcu tych zmiennych.
Podaję przykład:
When I'm on xxx/changesometing/, # tutaj muszę wpisać dwie wartości po przecinku, które robią zmianę w DB i ktore kazałam uzytkowniku zapisać
And I press "Enter" key
Then I can see message "bla bla bla"