Wpis z mikrobloga

Nowy rok, powrót do pracy po urlopie i ch** słuchawki pękły przy zdejmowaniu z głowy. Szybko za słuchawkę i dzwonię
1. telefon do serwisu sklepu w którym kupowałem i dowiaduje się że i tak nie zostanie uznana reklamacja z winy wadliwego materiału ( ͡° ͜ʖ ͡°) odsyłają do producenta
2. producent odsyła mnie do salonu w dużym centrum handlowym przy rondzie w poznaniu
3. tam się dowiaduję że rękojmia nie obowiązuje, gwarancja jest tylko na rok a słuchawki zostały zakupione rok i cztery miesiące temu, mogą mi dać do serwisu pogwarancyjnego na wycenę nowych słuchawek (ʘʘ)

Myślicie że jest szansa ( zanim zabiorę się sam do naprawiania ) przycisnąć kogoś do muru żeby chociaż rzucili okiem w serwisie na te słuchawki? Przecież nie będę co półtorej roku kupował nowych słuchawek, tym bardziej że o sprzęt dbam, poprzednie sony działają mi do dzisiaj ( 7 lat ) ale jak widać Beats / Apple nie bardzo przykładają się do robienia trwałego sprzętu ( wiem żadna nowość )

Jako ciekawostka pęknięcie samych słuchawek i pękająca skóra na poduszkach

#apple ##!$%@?
mkujawski - Nowy rok, powrót do pracy po urlopie i ch** słuchawki pękły przy zdejmowa...

źródło: comment_F7lZkRpc0zQh0WGOx2dFGdzUElQkKiBZ.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@mkujawski: rękojmie masz 2 lata chyba że brałeś je na firmę a jak będziesz ogarnięty to i takie pęknięcie ci wymienią, wystarczy tylko wiedzieć jak zagadać, na takim "zagadywaniu" zgarnąłem 3 pary słuchawek z czego 2 sprzedałem a 3 to jest nowy model bo starego już nie produkowali ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz