Aktywne Wpisy
Pust3lnick +11
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
mleko23 +685
Bardzo pilnie potrzebuje kogos kto zechce odegrac scene bycia mojej narzeczonej na imprezie rodzinnej 26 maja. Jedynie czego oczekuje to kultury, obsługi noża i widelca i komplementy ciotkom. Ok. 4 godziny to zajmie i konczymy nasz zwiazek. Wiek 25 do 40. Bardzo by bylo dobrze gdyby cos wiedziala o samolotach bo chcial bym ja przedstawic jako stewardessa ktorej nigdy nie ma w domu a pozniej zginie. Ktos mi
pomoze???
pomoze???
Setup
Większość ludzi korzysta ze stramingu muzyki głównie ma telefonach, więc ograniczę się do tego środowiska. Moje spostrzeżenia są oparte głównie na słuchaniu muzyki na #huaweip10 wraz ze słuchawkami #fiiof5.
Jakość dźwięku
Nie znalazłem tego wprost w opisie playera #amazonmusic (no dobra, łatwiej było wyszukać na forach internetowcyh ( ͡º ͜ʖ͡º) ), ale z internetu wynika, że ich muzyka jest kodowana ACC i ma bitrate 256 kbps. Spotify niby używa kodowania ogg i ma bitrate 320 kbps. Oczywiście mówię o opcjach premium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jakie więc są wnioski odnośnie odsłuchu źródeł z obu serwisów? No... Spotify ma nagrania zrobione... ciszej. Reszta różnic jest raczej mało zauważalna, a raczej słyszalna.
Cena oraz aplikacje