Wpis z mikrobloga

Mirki, kupiłem dzisiaj swojego pierwszego e-papierosa. Jest to Vape Pen 22. Wcześniej jarałem normalne fajki, ale stwierdziłem, że elektryk mi się przyda, gdy będę siedział w domu (w domu nigdy nie paliłem, chyba że na balkonie, ale też rzadko). Zrobiłem to raczej pod wpływem impulsu, nie była do jakoś mocno przemyślana decyzja. Zakup nie wymagał zbyt dużego nakładu finansowego, bo kupiłem fajkę za 119 zł + jakieś liquidy, więc ostatecznie wyszło około 140. Ogólnie jestem laikiem w kwestii e-papierosów, ale Pani w sklepie zmontowała mi wszystko i kilka ogólnych rad odnośnie użytkowania podała, aczkolwiek zastanawiam się nad kilkoma kwestiami:
1) Po zmontowaniu i wlaniu liquidu Pani powiedziała, że grzałka musi nasiąknąć nim przez najbliższe 30 min. (tak też zrobiłem). Powiedziała też, że najlepiej będzie jak te "otwory" w grzałce będą zakryte przez liquid. I pierwsze pytanie - czy one mają być non stop zakryte czy wystarczy to zrobić tylko przy zamontowaniu nowej grzałki i przy pierwszym użyciu?
2) Czy jeśli skończy mi się liquid i będę chciał wlać inny, to wciąż będzie czuć ten stary? Według tego, co mówiła Pani w sklepie, grzałka nasiąka wlanym liquidem, więc podejrzewam, że przez jakiś czas tak to może wyglądać (może smakować), ale pewności nie mam.
3) Kiedy będę wiedział, że powinienem wymienić grzałkę?

#epapieros
  • 5
  • Odpowiedz
@AndriejCh: mam inny typ fajki ale odpowiem szybko i krótko 1) ja czekam tylko ok 10 min 2) tak będzie czuć na początku poprzedni smak po kilku kilkunastu zaciągnięciach będzie już nowy 3) uwierz ze będziesz wiedział.. Jest taki smak spalenizny, nie jest to gwałtowne wiec juz wcześniej będziesz odczuwał inny smak niż smak olejku
  • Odpowiedz