Wpis z mikrobloga

Dzień dobry,

Informujemy, że w związku z awarią macierzy dyskowej na której znajdowały się bazy danych części klientów korzystających z usługi hostingu, aktualnie funkcjonowanie hostingu może być dla części z Państwa problematyczne. Zdajemy sobie sprawę z rozmiaru problemu, natomiast naszym priorytetem na ten moment jest przywrócenie do sprawności baz danych z uszkodzonej macierzy. Dane z baz danych objętych awarią będą stopniowo i systematycznie przywracane, co jednocześnie spowoduje stopniowe uruchamianie Państwa serwisów. Wszyscy użytkownicy dotknięci awarią otrzymają stosowne informacje oraz rekompensaty.

Przepraszamy za utrudnienia i liczymy na wyrozumiałość.
Zespół #webh
  • 21
  • Odpowiedz
Proszę pamiętać, że usługa kopii zapasowych jest bezpłatną usługą dodaną do usługi hostingu.

Panie XYZ przykro mi, ale nie jestem w stanie przywrócić bazy danych Pana serwisu


A ja się zastanawiałem nad porzuceniem linuxpl dla was....
  • Odpowiedz
@Ozor: Aktualnie około 80% baz danych i serwisów już działa poprawnie.
A co do naszych słów to przejrzyj cały tamten wątek, bo zdania wyrwane z kontekstu owszem brzmią jak brzmią :)
  • Odpowiedz
@webh: Przeczytałem. Cytowane zdania występują akurat w jednym poście ;) Ogólnie o firmach hostingowych zawsze jest głośniej w czasie awarii. Teraz cała sztuka w tym żeby rozegrać to dobrze i jak najszybciej przywrócić możliwe do przywrócenia dane. Poszkodowanym klientom dać sporą rekompensatę.
No i argument że jak ktoś skasował to twój problem.... bardzo nietrafiony... równie dobrze sam mogę skasować i prosić o przywrócenie bo chcę sprawdzić jak wam to idzie.
  • Odpowiedz
No i argument że jak ktoś skasował to twój problem.... bardzo nietrafiony... równie dobrze sam mogę skasować i prosić o przywrócenie bo chcę sprawdzić jak wam to idzie.


@Ozor: Wszystko się zgadza. To co się stało to błąd technologiczny i niestety takie rzeczy czasem się dzieją, nie da się przed wszystkim uchronić. Natomiast ciężko polemizować jeśli ktoś zrzuca na nas wyłączną winę za utratę czegoś co wynikło z takiej kwestii
  • Odpowiedz
@webh: Czy mogę prosić o odniesienie się do ticketu nr 6817. Po awarii nie ładuje mi się panel admina na wordpressie. Wczoraj do godz 23:00 wszystko działało poprawnie.
  • Odpowiedz
U mnie niestety też wygląda to bardzo niepokojąco. Lata budowania strony mogą pójść w nie pamięć. W panelu admina nie widzę bazy danych (0 mb), brak też widoku kopi zapasowych, a firma nie odbiera telfonu :/ Po woli tracę nadzieję. Czy ktoś z Was ma podobną sytuację? Czy to możliwe żeby stracili kopie bazy danych?
  • Odpowiedz
@piotr-pw: Jeżeli kontaktował się Pan rekomendowaną metodą kontaktu (zgłoszenia) to na pewno już dostał Pan odpowiedź. Mamy wiele zapytań od klientów w tej sprawie i wszystkie systematycznie rozwiązujemy. Gdyby to była sprawa którą jesteśmy w stanie rozwiązać w 5 minut to naprawdę dawno byłaby już rozwiązana.
  • Odpowiedz