Wpis z mikrobloga

Hej Mirki i Mirabelki! Mam problem! Niecałe 9 mcy temu kupiłem ZTE Axon 7 na Gearbescie i wielkim skrócie: dzisiaj wziął i umarł. Nie reaguje na ładowarkę, na podłączenie do PC też nie. Tylko co 20s miga czerwona dioda i zawibruje przy okazji. Co robić w takim przypadku? Jak wygląda cały proces reklamacyjny (bodajże do roku czasu od zakupu jest to całe RMA)? I ile mnie to może kosztować ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dodam jeszcze, że telefonu nie rootowałem, softu też nie zmieniałem.
#zte #axon7 #zteaxon7 #gearbest
  • 19
@sebekss: Dzień minął i axon nadal nie żyje :P
A w ogóle to ZTE Polska przez fejsbuka mi potwierdziło, że mam 24 miesiące gwarancji w Polsce, podało mi namiary na serwis do którego mam wysłać telefon z dokumentami, także w sumie sprawa załatwiona. Fajnie, że tak podchodzą do sprawy serwisu, bo już myślałem, że będe nowego telefonu szukał.

@KarolekKKV no telefon świetnie się sprawował, aż do dzisiaj :P znając życie to
OK, mały update, Regenersis się spisało, telefon działa, nie zapłaciłem ani złotówki ;) Do reklamacji telefonu wystarczył zrzut ekranu zakupu w gearbest i wygenerowany przez nich invoice (faktura). Telefon dotarł do nich 21.08.18, także prawie wyrobili się w ciągu tygodnia. Z tego co wyczytałem to wymienili płytę główną (bądź jej część, screen załączam poniżej). It's alive!
https://imgur.com/a/VmppikI