Wpis z mikrobloga

Jakby mi ktoś tydzień temu powiedział, że z przeciwników w TOP10 będzie lecieć po 500 materiałów to bym go chyba wyśmiał. Teraz nawet bitwa na budowanie się nie zwraca, bo typ jest równie biedny co ty. Zarżnięcie lam oraz ograniczenie materiałów luzem zrobiło robotę. Licząc, że każdy gracz podnosił średnio 3 stosy po 30, a teraz podnosi 2 stosy po 20 to już jest 50 materiałów w plecy. 50×100 = 5000. I brak tych 5000 dodatkowych materiałów czuć jak cholera.
#fortnite
  • 7
@Artok: Przecież tych lam było ile? 3 na mapę? A płacz wszędzie XD

Tak samo te matsy na ziemi, 30 matsów na osobę to wielka różnica. Jak są jetpacki i pełno rpgów/c4 to sam nie zbieram, 100 matsów dla mnie jest całkowicie optymalne.

Jak typ w panice robi konstrukcje na 20 kratek w górę to c4 na dół i typ leży bo teraz 4 c4 rozwalają wszystko XD
@Artok: z moich obserwacji wynika, że masz racje... w puli krąży w #!$%@? mniej matsów i nagle okazuje sie ze w late game zostajesz z 200-300 surowca przez jeden duży fight po drodze... musze farmić jak zostało kilka osób ;D trzeba sie nauczyć efektywniej budować
@Hogataa26: w każdej skrzynce było po 30 losowego materiału, teraz jest 20, ponadto w normalnych naziemnych dropach jak są materiały to też jest ich 20, zamiast 30.
@Artok: Ten nerf szansy na znalezienie surków na początku to tylko buff na większą szansę na broń early i przeżycie, jak ktoś kręci ~30-40% win rate na solo i farmi ~1000/500/300 na początku to nie odczuwa tego i tak