Wpis z mikrobloga

Jakie wersje cubelocka preferujecie i dlaczego? Nigdy nie grałem tym archetypem, teraz chcę trochę pocraftować, ale nie wiem jak te wersje się różnią ( domyślam się, ale nie mam doświadczenia ).

Póki co coś takiego mi wyszło
Core ( 20 kart )
2x Kobold Librarian
2x Dark Pact
2x Defile
2x Hellfire
2x Lesser Amethyst Spellstone
2x Doomguard
2x Possessed Lackey
2x Carnivorous Cube
2x Voidlord
1x Skull of the Man’ari
1x Bloodreaver Gul’dan

I to co można dodać to jest zwykle
2x Mountain Giant / Umbra / 1-2x Faceless Manipulator / Keleseth / 2x Tar Creeper / 2x Stonehill Defender / 1-2x Doomsayer
/ 1-2x Gnomeferatu / 1-2x Vodoo Doll / 1x Baleful Banker / Lord Godfrey / 1x Spellbreaker / 1x Acidic Swamp Ooze

Co z tego wybieracie? Kiedy Umbre warto dodać?
Czy Lord Godfrey będzie dobry na aggro czy za późno występuje i jest szansa, że rozwali też nasz stół ( bo najpierw zginie np. lackey ale na stole jest coś z 3/4 życia i znowu zginie i tak aż clearujemy też siebie ). Kiedy go warto włożyć do talii?
Czy Vodoo Doll się sprawdza czy jest za wolna?
Gnomeferatu vs control / mirror?
Keleseth jest grywalny gdy jest mniej aggro i można sobie odpuścić Tar Creepera / Stonehilla?
Rin gdy dużo kontroli? Lepsze będzie wtedy od np. Facelessa / Gianta?
Jest obecnie slot na Mortai Coila? Jest tyle dobrych karty do wsadzenia a i early ma dosyć dobre.

Pytam bo sporo kart musiałbym z tego crafcić.
#hearthstone
  • 12
  • Odpowiedz
@Lewo: 2x doomsayer 1x twisting nether (czasem sie przydaje serio), 1x spellbraker, 1x ooze 1x lord godfrey reszta od własnego wyboru, aczkolwiek ja wole control locka i tam wlasnie Rin pasuje idealnie, ale wtedy odpada Skull of the Man’ari, gdyz koliduje z Rin (tym ostatnim tokenem, ktory niszczy talie przeciwnika)
  • Odpowiedz