Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki,

Potrzebuje porady odnośnie serwisowanego laptopa. Wysłałem komputer do serwisu - prowadzonego przez sklep gdzie go kupowałem. Otrzymałem od nich następującą wiadomość:

Stwierdziliśmy błędy w komunikacji między dyskiem a płytą główną. Obecnie dysk kończy swój test i będziemy weryfikować, który z podzespołów wymaga naprawy. Najprawdopodobniej sprzęt będzie musiał trafić do serwisu Lenovo z prośbą o wymianę wadliwego elementu.


Teraz do sedna. Dobrze rozumiem, że mogę zażądać wymiany wadliwego elementu, bądź wymiany laptopa przez sklep - na zasadach rękojmi, zamiast wysyłki do producenta? Czy to nie jest tak, że sprzedawca pisząc to: trochę chce mnie przerzucić na serwis Lenovo - który ihmo nie ma najlepszej opinii, i to wiązałoby się z dodatkowym oczekiwaniem, co nie jest mi na rękę.

#kiciochpyta #pytanie #lenovo #serwispc
  • 6
  • Odpowiedz
@matti05: Zgłosiłem po prostu problem z nim i poszedł na serwis. Jestem tego świadom, zależy mi głownie na tym żeby był. Czy nowy, czy stary, ale działający - i to jak najszybciej ;)
  • Odpowiedz
@przemeklif: niestety przez sklep pewnie się wydłuży, lepiej samemu do serwisu się zawsze zgłosić....a ja jak oddałem laptopa do serwisu lenovo byłem zadowolony - szybko, sprawnie, lapek działa bez zarzutu.
  • Odpowiedz