Wpis z mikrobloga

#aliexpress #dispute #refund @AliPaczka

Jakie dokumenty przygotować i wyslac ich zdjecia do zalozonego sporu? Paczka przyszła do mnie bez telefonu (xD) czyli samo pudelko z ładowarką, jest to uwiecznione na dokumencie ktory dostalem do paczki od WER Warszawa. Waga paczki rowniez jest mniejsza jak przyjęli ją w Polsce. Zrobilem zdjęcia zawartosci paczki, wszystkiego co mialem, a aliexpress oferuje mi 0$ refundu, a chinczyk pisze o jakis dokumentach z poczty. Jest ktos w stanie mi to wyjaśnić? Bo ja jestem kompletnie zielony w tym temacie.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
no niestety brak, dzwina moda z nagrywaniem paczek tak szczerze mówiąc. Sądziłem, ze kwitek z WER starczy, bo w zawartosci nie jest napisane nic o telefonie.
  • Odpowiedz
Paczka przyszła do mnie bez telefonu (xD) czyli samo pudelko z ładowarką, jest to uwiecznione na dokumencie ktory dostalem do paczki od WER Warszawa. Waga paczki rowniez jest mniejsza jak przyjęli ją w Polsce.


@ysztyyy:

skoro w dokumentach miales niekompletna paczke, to po uj w ogole ja przyjmowales?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
nie bylo mnie wtedy w domu i paczke odebrała moja mama, więc nie było wyjścia. A naklejka z napisem o uszkodzeniu paczki byla z drugiej strony. Kwitek ktory tu wysłałem byl zwiniety i nie bylo widac szczegolowych informacji.
  • Odpowiedz
kiedys tutaj i na telchinie pisal ktos o podobnym przypadku, moze ktos pamieta jak to sie toczylo i skonczylo. wg. mnie ten papier z poczty to solidny dowod, zeby uzyskac jednak zwrot kasy. napisz do ali ze to jest protokol od kuriera ze paczka zostala rozdarta i okradziona.
@ysztyyy:
  • Odpowiedz
via Android
  • 0