Wpis z mikrobloga

@ptasiek2: na jedno, bez cebuli:( usb, etui na dysk twardy, taśma do kabli, przejsciowka aux usb, uchwyt na telefon. Rzeczywiście jakość tych rzeczy - Premium
  • Odpowiedz
@cysterna: w pewnym momencie tzw. Christina pracownica Ugreen podobno pomyliła się i zamiast kuponu 2/25 zrobiła 22/25 i wystawiła 5000 takich kuponów. Sklep miał ogromne straty ale jak widać mimo dużego spamu PM- sam dostałem 3 wiadomości od sklepu by anulować zamówienie, że dostane kupon, że Christina zostanie zwolniona. Mimo wszystko wielki + dla sprzedawcy bo sprzęt wysłali. Jeszcze jak ktoś zrobił multikonta to mógł sobie zamówić duużo dobrego sprzętu elektronicznego
  • Odpowiedz
jak ktoś próbuje na blackfrajdeju zrobić super biznes i nakręcić sprzedaż a potem wciska kit o jakiejś pomyłce i woła o anulowanie to sam jest cebulakiem


@przepraszamczytenloginjestwolny: no oczywiscie , przeciez kupon 22/25 to nie jest wcale pomylka. Dalej tlumacz sobie kradziez, bo nie stac cie na 20$. Juz mogles sie zamknac, ale nie, jeszcze musisz napisac ze ten sklep to oszusci, bo nie chcieli realizowac pomylki. Masz ty RiGCz ?
  • Odpowiedz
@jakubeskulap: czyli jak sklep oszukuje, to dobrze, ale jak ja korzystam z wystawionej atrakcyjnej oferty to jestem złodziejem?
ty chyba pracujesz w markecie i zmieniasz cenówki produktom, żeby sklep mógł więcej zarobić na nieświadomych klientach, a jak klient się kapnie na paragonie na zawyżone ceny to z kwaśną miną oddasz różnice w cenie i nazwiesz klienta złodziejem bo nie udało ci się go oszukać
  • Odpowiedz
czyli jak sklep oszukuje, to dobrze, ale jak ja korzystam z wystawionej atrakcyjnej oferty to jestem złodziejem?


@przepraszamczytenloginjestwolny:
xdDDD

wystawionej oferty

kupon 22/25

pewnie panie cebulaku pytasz sie dlaczego taka slaba oferta, przeciez mogli tobie jeszcze doplacic, za to ze zamawiasz u nich ? o wielki laskawco !
rozumiem ze dokladnie ten sam sklep oszukal ciebie i szukasz sprawiedliwosci ? ups... a jednak nie. Uzasadniasz okradanie innych, bo byc moze jakis
  • Odpowiedz
@przepraszamczytenloginjestwolny: nie roznicie sie niczym od madek i ich chorych curek, co to za roznica wziac sprzet za free albo prosic o niego, albo przepychac sie w kolejce w lidlu, a nie anulowac zkupu chociaz wie sie ze to byl bład? Nie ma roznicy. S do tego pewnie nastukałes tak produkty zeby nie zapłacic wiecej niz 5zł za całosc bo po co ma sklep zarobic jak ty mozesz
  • Odpowiedz
@przepraszamczytenloginjestwolny: moze inaczej napisze. Zamiast pisac tutaj napisz do ugreen, ze dziekujesz serdecznie za gratisowa paczke, ze cieszysz sie na mikolajkowy prezent od nich i postarasz sie zareklamowac ugreen wsrod znajomych, bo dobra jakosc i cena. Polecam zyczliwosc. Ja tez bylem oszukany, a sprawca zniknal z moim przelewem na 1800zl. Ale nie uzasadniam tym sobie, ze moge robic to samo innym. Ja bym zamowil doplacil chociaz do 40% zamowienia, bo takie
  • Odpowiedz