Wpis z mikrobloga

Czy podczas zapłaty kartą wirtualną z Revolut mieliście problem przy płatności w amazon.de ? Wczoraj po 13 transakcja, pobierają 1 EUR z konta w celu weryfikacji. Godzina 14, e-mail w sprawie odrzucenia płatności. Proszą o sprawdzenia poprawności danych (nr karty, dane osobowe itd.). Klikam zmień metodę płatności, następnie klika dalej i wyskakuje błąd: "Wystąpił błąd podczas przetwarzania Twojego żądania. Przepraszamy. Spróbuj ponownie." Wszystkie dane są poprawne. Na infolinii dostałem informację, że muszę mieć na karcie kwotę przekraczającą dwukrotną wartość zamówienia. Czy ktoś miał podobny problem ?
#amazon #revolut
  • 1
  • Odpowiedz
@krabach: tak, miałem tak samo. Dziś minął tydzień od momentu nieudanej transakcji i zwrócono mi hajs. Kwotę przekraczającą dwukrotna wartość zamówienia? To na pewno nie. Revolut musi coś #!$%@?ć, zwykła moja bankowa działa normalnie.
  • Odpowiedz