Wpis z mikrobloga

TEMAT: VIP GWARANT SERVIS
Jeśli ktoś myśli, że program "VIP gwarant servis" to skuteczny i sprawdzony partner gwarancyjny to się grubo myli. Otóż zgłosiłem auto do naprawy przez VIP gwarant serwis. Pojechałem w wyznaczonym terminie na wskazany adres i zostałem na dzień dobry wyedukowany przez właściciela serwisu, że diagnoza usterki kosztuje zgodnie z cennikiem warsztatu oraz nie ma gwarancji, że kolejne rzeczy będą za darmo bo np. czujniki i inne rzeczy również nie są objęte wymianą gwarancyjną. Dlatego przed przystąpieniem do tzw "naprawy gwarancyjnej powinienem się dwa razy zastanowić bo już paru takich klientów nabitych w butelkę przez VIP właściciel miał, co oczy szeroko otwierali po naprawie" Ale za to Pan w komisie sprzedając auto zachwalał parasol ochronny "VIP gwarant servis" za jedyne 800 pln mówiąc, że "wszystko" jest objęte gwarancją. Otóż Szanowni Państwo to jest kolejny program do wyciągnięcia kasy z portfela ludzi i zdecydowanie odradzam każdemu. Zamierzam sprawę skierować do prawnika oraz nagłośnić ten cudowny program poprzez odpowiednie kanały informacyjne. Za 800 pln postanowiłem stać się samozwańczym "Ambasadorem VIP" i w wyjątkowy sposób za to podziękować. Nie muszę być expertem motoryzacyjnym, aby zanurzać się w meandry umowy i szukać skomplikowanych kruczków z podziałem na każdą śrubkę i nakrętkę, która podlega wymianie gwarancyjnej, a która nie. Ja po ludzku zaufałem ludziom i firmie, która zachęciła i przekonała mnie do zakupu auta objętego cudowną gwarancją VIP gwarant servis. Jak widać rzeczywistość okazała się całkowicie inna. W biznesie najważniejsze jest zaufanie i mam nadzieję, że pomysłodawca konceptu VIP wkrótce odczuje na własnej kieszeni jego brak!!
#vip #vipgwarant #vipgwarantservis
  • 1
  • Odpowiedz
@sebkub:
Proszę Pana,
Jeżeli kupi Pan nowe auto z Salonu, to również tam znajdzie Pan elementy eksploatacyjne nieobjęte gwarancją (klocki, filtry, oleje i wiele innych...).
Dysponujemy kilkunastoma wariantami Programów Ochrony dostępnymi w kilkuset Komisach.
Jeżeli zdarza się sytuacja, że Komis sprzeda Panu tańszy wariant, i powie, że jest to najdroższy, to później mamy tego typu sytuację. Wystarczyło chociaż pobieżnie zweryfikować, co Panu sprzedano, i co Pan podpisał.
W dokumencie gwarancyjnym jest
  • Odpowiedz