Wpis z mikrobloga

#gearbest chce mnie zrobić w konia...

1. Zamóiłem Xiaomi #mi5s za kwotę 247 dolarów z Priority Line półtora miesiąca temu
2. Dostałem odrazu list przewozowy DPD UK
3. 12 października paczka opuściła UK
4. 13 października paczka wróciła do UK
5. Próby kontakt nie dawały niczego
6. Wczoraj gearbest mnie poinformował, że paczka powróciła do nich oraz że mam 2 opcje:
a) Dopłacić 10 dolarów żeby wysłali jeszcze raz
b) Wziąć zwrot w wysokości 242 dolarów (-5 USD)

Poinformowałem ich że mają dwie opcje:
a) Wysłać za darmo
b) Robię charge back na karcie kredytowej Mastercard

Twierdzą, że zdania nie zmieniają. Ktoś miał coś takiego? Ktoś coś poleca wykonać?

#cebuladeals #chinskacebula
  • 14
@taior3: Ja miałem rok temu z opaska mi band za 30$. Dostałem towar, ale wadliwy ( bateria trzymała 6-8 h).
Napisałem im opisując cały problem. W odpowiedzi kazali mi nagrać film jak opaska się rozładowuje, ale jeszcze wcześniej jak ją ładuje :D.

Poirytowany ich odpowiedzią natychmiast skontaktowałem się z paypalem, założyłem spór opisując dokładnie to samo co GB. Tam już nie byli tacy cwani. Paypal zapytał czy chce odesłać towar i
Trafisz na listę osob robiacych chargeback i więcej nie kupisz tą kartą lub paypal, tylko western union, co lepsze nie tylko w tym sklepie